jeg har aldrig haft problemer med at se filmz på min egen computer, men på min kærestes og svogers, begge havde tidligere xp og har nu vista, har jeg ofte/altid problemer med at åbne filmz, den ene bruger firefox og den anden IE så det kan ikke være der problemet er.
Nu ved jeg ikke hvornår du selv har mulighed for at teste det igen, men ellers bliver det testet her lige så snart jeg kan få liv i min buddy - så skal jeg glædeligt lige raportere om det virker ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#11 HonoDelLoce 18 år siden
#12 tiany 18 år siden
#13 filmz-Pollux 18 år siden
#14 HonoDelLoce 18 år siden
Of Course.. Hvorfor har jeg dog ikke selv tænkt på det :D Jeg ser endda mig selv som værende JÆÆÆVNT med på beatet inden for FF-addons :D
#15 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg mener at have forsøgt det og så vidt jeg husker, virkede det ikke.
Men ligemeget hvad, så skal problemet jo helst løses, da mængden af Vista-brugere jo sikkert stiger støt.
#16 HonoDelLoce 18 år siden
Nu ved jeg ikke hvornår du selv har mulighed for at teste det igen, men ellers bliver det testet her lige så snart jeg kan få liv i min buddy - så skal jeg glædeligt lige raportere om det virker ;)
#17 filmz-Kadann 18 år siden
Jeg får testet det efter arbejde, hvis jeg husker at finde den bærbare frem, hvor Vista kører på.
#18 filmz-Kadann 18 år siden
Så mit problem er åbenbart blevet løst.