I denne tråd havde Kadann problemer med at få Firefox til at vise Filmz.dk i Vista.. Men i tråden var der aldrig nogen der postede et svar..
Nogen der har fundet ud af hvorfor, da en af mine venner nu har problemet? Jeg selv har absolut ingen problem, jeg installerede bare vista, så ff, og det hele virker..
Men min ven er ved at gå ud af sit gode skind, så er der nogen der har fundet en løsning på dette problem ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hmm... spørgsmålet er om der er forskel på Vista versionerne... jeg havde selv problemer med Enterprise Edition. Er tilbage på gode gamle XP nu, af andre årsager, men installerer nok Vista en dag igen.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#1 HonoDelLoce 18 år siden
Nogen der har fundet ud af hvorfor, da en af mine venner nu har problemet? Jeg selv har absolut ingen problem, jeg installerede bare vista, så ff, og det hele virker..
Men min ven er ved at gå ud af sit gode skind, så er der nogen der har fundet en løsning på dette problem ?
#2 Bates 18 år siden
#3 Morbid 18 år siden
IE er for folk der elsker virus, popups og banners!
#4 filmz-Kadann 18 år siden
#5 HonoDelLoce 18 år siden
Og du ku ikke fortælle hvordan dit blev ordnet ? :P
#6 Morbid 18 år siden
En dag virkede det. Går ud fra de fandt fejlen.
Har din ven nyeste versioner af Firefox, og alle Vista updates?
#7 HonoDelLoce 18 år siden
Jah, jeg har lige konsulteret med ham om netop opdateringer osv :) Det burde være på plads..
Synes det mest underlige er, at det ikke er alle der har problemet - jeg kører f.eks. selv med det helt gnidningsfrit..
#8 azathoth 18 år siden
#9 Morbid 18 år siden
#10 filmz-Kadann 18 år siden