#81: Ja, du er er jo musiker. Så kan du vel lige tage dit elorgel med og underholde lidt til gildet :) Seriøst får du egentlig den slags spørgsmål slynget i hovedet til familiefrokoster? Jeg ved at jeg gør. Der er altid en eller anden gal tante, som synes hun har fundet den hellige gral. Den slags sætninger starter altid med: "Hør Jonas - det kunne du da lave en film om!".
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
hehe, hvor det egentlig være fedt og sige man har skrevet tema'et til Pacman, det der di di didilidi di osv. som jeg hvertfald hørte når jeg startede spillet op.
Btw skal du ind og Høre PLAY i år, jeg satser på og tage en Ven med ind og høre det når de kommer til KBH.
Damm jeg tror det bliver fedt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ok, indrømmet; vi er ikke mange piger herinde... synes initiativet er godt og jeg stemmer for Fyn (for her bor jeg) men Jylland er nu også fjong. Mine stemmer er afgivet :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har faktisk ikke får tjekkede det ud. Kunne være spas.
Apropos så er det sku' noget sært musik jeg er i gang med nu. Musik inspireret af Mongolsk strubesang! hehe... Men jeg jeg tror det bliver konge fedt.. meget originalt. Tror det vil påkalde sig noget opmærksomhed når folk hører det.
#81 Patriarch 16 år siden
#82 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#83 Michael Andersen 16 år siden
#84 gi-jones 16 år siden
#85 Patriarch 16 år siden
Nej ikke endnu. Mest fordi folk der hører jeg laver musik til computerspil oftest siger ting som "nåååå... sådan nogle blip blop lyde"?
:D
#86 elwood 16 år siden
hehe, hvor det egentlig være fedt og sige man har skrevet tema'et til Pacman, det der di di didilidi di osv. som jeg hvertfald hørte når jeg startede spillet op.
Btw skal du ind og Høre PLAY i år, jeg satser på og tage en Ven med ind og høre det når de kommer til KBH.
Damm jeg tror det bliver fedt.
#87 wimmie 16 år siden
Ok, indrømmet; vi er ikke mange piger herinde... synes initiativet er godt og jeg stemmer for Fyn (for her bor jeg) men Jylland er nu også fjong.
Mine stemmer er afgivet :)
#88 Patriarch 16 år siden
Har faktisk ikke får tjekkede det ud. Kunne være spas.
Apropos så er det sku' noget sært musik jeg er i gang med nu. Musik inspireret af Mongolsk strubesang! hehe... Men jeg jeg tror det bliver konge fedt.. meget originalt. Tror det vil påkalde sig noget opmærksomhed når folk hører det.
#89 elwood 16 år siden
Jeg tror det ku være en oplevelse, de har storskærm med grafik og alt muligt, ligesom VGL.
Nu ved jeg godt der sikekrt er al mulig NDA osv.
men et spørgsmål er det til et Computerspil/Konsol eller hva vi nu kalder fælles nævner for spil.
Lyder sku spændende nok, men er du sikker på det er det som vil passe best til Duke Nukem Forever 8-)
#90 Patriarch 16 år siden