Gravatar

#11 Scherlund 16 år siden

Angående pakkeleg så plejer vi herude at ringe til en af vores forældre og bede dem om at ringe tilbage mellem 15 og 30 minutter senere. Det plejer at virke :)
Gravatar

#12 elwood 16 år siden

#11 haha den var sku ekstrem...

Scherlunds forældre "undskyld, jeg tror vidst vi glemte og ringe igår, var det noget vigtigt?"

Scherlund "nej nej det skal i ikke tænke på, vi sad blot og spillede pakkeleg i små 6 timer!"


men jeg tror vi klare os, som Darklight siger.. jeg forsøger blot og skabe lidt panik hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 tiany 16 år siden

6 timer senere...
*Mens alle andre har givet op kæmper elwood og DarkLight stadig om pakkerne, for ingen af dem ønsker at miste chancen for at få, dværgen på dvd*
Valar morghulis
Gravatar

#14 DarkLight 16 år siden

Jeg vil IKKE have Dværgen på DVD :D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15 gi-jones 16 år siden

Man kunne også gå ind på TDC's hjemmeside og så bruge deres Ring mig Op funktion. Der kan gå alt fra 2 min til 4 uger :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 elwood 16 år siden

#13 Var det egentlig cyberzed eller en hel anden som "truede" med og slæbe den med i pakkelegen.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 DarkLight 16 år siden

Det var mig. Og jeg er en mand af ord :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#18 elwood 16 år siden

Pakkelegen ser der ud til der er styr på, vi skal bare huske en terning, hehe jeg ved sku ikke engang om jeg har sådan en 8-)

Noget hel andet er det ku vel også være meget munter med en film quiz, men hvor mange har prøvet Master of Movies, eller har noget andet.

nogen siger at Masters of Movies er for nemt, men det så lang tid siden jeg har spillet det, så jeg er ikke hel sikker, jeg mener der var nogle spørgsmål jeg i hvertfald dumpede i.

der var en med en film hvor Hugh Grant og Sandra bullock var med i som sku gættes, jeg vidst godt hvad det var for en film, men jeg smed lige to uger for meget på og svarede vidstnok 4 weeks notice hehe.

Det lyder til der er flere som har det spil, men jeg synes bare det ku være intressant lige og høre om der fandtes andre også, så vi lige ku se udbudet... og nej jeg skal ikke spille Sex and The City Trivia Pursuit... hvis sådan et fandtes.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 DarkLight 16 år siden

Nu har jeg set filmen, så jeg er game ;)

Derudover synes jeg ikke der skal proppes for meget ind på for kort tid.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#20 lagoni 16 år siden

Hvis der er nogen der ejer Master of Movies e.l. og er villig til at tage det med, kan han/hun jo gøre det for en sikkerheds skyld - bare fordi det er der, behøves det ikke blive brugt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: