Gravatar

#1 lagoni 16 år siden

Så er der åbnet for tilmelding til Filmz Julefrokost 2008.

Det lader til jeg er blevet julefrokostkoordinator, så her er lige lidt info:

Den vil blive holdt i Odense 15. november (præcis adresse får de tilmeldte senere).

Prisen bliver 125 kr pr person og det inkluderer mad tilberedt af vores egen mesterkok Skeloboy, pynt, overnatning og morgenmad til dem der har brug for det.

Der kan overnattes hvis man selv medbringer sovepose og luftmadras e.l.

For at forsøge at holde lidt styr på det og undgå indlægsforvirring, kan I sende mig en intern besked med tilmelding (husk at skrive om du vil overnatte), få kontonummer og hurtigst muligt overføre penge til min konto. Tilmelding er bindende.

Der har været snak om pakkeleg, så hvis du har noget filmrelateret du synes vil egne sig, så medbring en lille gave - prisen er ikke det vigtige, det kan sagtens være den underlige dvd du bare ikke kan få solgt, en film du bare skal udbrede kendskabt til eller hadegaven fra sidste års julefrokoster.

Tilmeldingsfristen er 22. oktober.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#2 lagoni 16 år siden

link til den gamle tråd, hvor det hele blev diskuteret: http://filmz.dk/forum/tagwall/filmz-julefrokost-20...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 Scherlund 16 år siden

Jeg gætter på at det er tilladt at skrive her i tråden når man har tilmeldt sig. Ellers vil tråden nok bare blive glemt nede i stakken af andre tråde.
Gravatar

#4 lagoni 16 år siden

Hvis man vil, skriver man bare, ellers skal jeg nok holde liv i tråden :) Tråden kan også bruges til spørgsmål.

Elwood, pakkelegen var vist originalt din ide, men jeg tillod mig at skrive lidt om gavemedbringelse. Jeg synes selv det ikke skal være dyre gaver, men mere gaver bare for spillets skyld.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 elwood 16 år siden

#4

Jeg synes selv det ikke skal være dyre gaver, men mere gaver bare for spillets skyld.

Præcis, og det andet du siger med obskøre titler og deslige, var også det jeg var inde på, så vi er på samme bølgelængde på det her punkt.

Der er altid de der små 25 kr.s tilbud eller deromkring, hvor man kan finde mange guldklumpe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 lagoni 16 år siden

#5 - ok, jeg kunne ikke lige huske dit præcise indlæg, men lader til vi er enige :) Så må vi håbe der er flere der er med på legen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#7 elwood 16 år siden

#6 Det tror jeg på der er, jeg synes da og ku huske nogen som straks efter ide'en blev forslået kom med links til diverse dværg film 8-)

Blot en ting, som altid er problemet ved pakkeleg i min familie.

Hvis det er de gængse regler så skal uret stilles på et tidspunkt, og jeg ku forstille mig alle vil være med i legen, men ham/hende som stiller uret har en lille fordel, da personen ved hvad tiden står til.

Eller er det kun i min familie vi har det som et problem, ender nemlig altid med og være min kusine der stiller tiden, og så sidder min storsøster og er "irreteret" over at hun ved hvor lang tid der er tilbage 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 DarkLight 16 år siden

#7, så hun kan sige sige nøjagtig hvornår der er gået et kvater? Tvivler :) Jeg synes pakkeleg er super idé, så jeg tager også en gave med.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#9 tiany 16 år siden

Jeg tager også en gave med, har allerede været i gang med at lede efter underlige film, skal nok finde en.
Valar morghulis
Gravatar

#10 elwood 16 år siden

#8 hehe ikke hel, jo ok hun er synsk 8-)

Et kvater hah! sidste gang hvor det var min faster der satte tiden, satte hun den til en halv time, for dælen det var lang tid.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: