I øvrigt; hvor mange skulle med fra Fyn? Jeg tror jeg selv kører, for så er jeg sikker på at have plads til 3 i bilen - så må jeg bare drikke det mindre så jeg er i stand til at køre om søndagen (jeg skal alligevel arbejde søndag aften).
Måske er der plads til 4; det kommer an på hvor meget I fylder og hvor tæt I tør sidde. Vedkommende med det største korpus og længste ben skal nok sidde på passagersædet ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg er i øvrigt meget sent ude her, men er der nogen som helst biler fra København, der har plads til én til mand og hans grej? Ellers leger jeg selv lidt med tanken om at låne de gamles bil og deres brobiz, hvis der evt. er så mange, at vi skal være to grupper...
Jeg er i øvrigt meget sent ude her, men er der nogen som helst biler fra København, der har plads til én til mand og hans grej? Ellers leger jeg selv lidt med tanken om at låne de gamles bil og deres brobiz, hvis der evt. er så mange, at vi skal være to grupper...
Jeg har overhovedet ikke styr på hvor mange vi er i min bil :-/
Niiiiiice :-) Men hvis du ikke vil have bilen så proppet, så hører jeg lige mine forældre ad omkring lån af auto. Så kunne jeg jo evt. også samle et par stykker op i Odense (kender byen forholdsvis godt - i hvert fald området omkring banegården), hvis nu Winnie ikke har plads til alle.
Jeg fik lige edit lidt oppe i #227, som der står så syntes jeg altså at kan huske der er/var flere har fra københavns området der skal med, men kan ikke huske hvem...
#221 davenport 15 år siden
#222 gi-jones 15 år siden
#223 wimmie 15 år siden
Hvad mener du med blev? ;p
I øvrigt; hvor mange skulle med fra Fyn? Jeg tror jeg selv kører, for så er jeg sikker på at have plads til 3 i bilen - så må jeg bare drikke det mindre så jeg er i stand til at køre om søndagen (jeg skal alligevel arbejde søndag aften).
Måske er der plads til 4; det kommer an på hvor meget I fylder og hvor tæt I tør sidde. Vedkommende med det største korpus og længste ben skal nok sidde på passagersædet ;p
#224 The Insider 15 år siden
#225 Patriarch 15 år siden
Jeg vil gerne booke en plads om muligt... Forsædet f.eks. :D
#226 PredatorX 15 år siden
Jeg har overhovedet ikke styr på hvor mange vi er i min bil :-/
#227 MuManden 15 år siden
Men syntes også at der har været flere ud over The Insider der har spurgt, man kan ikke huske hvem...
#228 PredatorX 15 år siden
#229 The Insider 15 år siden
#230 MuManden 15 år siden