Nogen, som har mod på at oprette endnu en Julefrokost-tråd med "Chauffør"-navn med fed og medpassagere lige under, så vi kan få det fulde overblik? :-) (I know, jeg er doven!)
Jeg kan også godt køre bil frem og tilbage i weekenden, så hvis der er flere københavnere, der skal med, end der er plads til i PredatorX's berømte auto, så er jeg fresh på at være chauffør.
Skeloboy skulle også med i Wimmie-bussen - og Elwood var det vist. Men hvis du, The Insider, kunne have en fynboer mere med fra Odense vil det være fint hvis du tog én af mine, hehe...så behøver de nemlig ikke mases ind i C1'eren :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Niiiiiiiiiiice. Okay, jeg kører officielt derover i bil så :-) Jeg tager lagoni og Scherlund med (er I begge i Kbh?) og så én af fynboerne. Så må det bare være den, som først siger ohøj.
#231 PredatorX 15 år siden
#232 Benway 15 år siden
#233 The Insider 15 år siden
#234 cyberzed 15 år siden
#235 The Insider 15 år siden
#236 lagoni 15 år siden
#237 The Insider 15 år siden
Predator X
mastermorten
bony
evermind
darklight
wang
The Insider (altså, hvis der er folk, der vil med, og flere, end der er plads til hos Predator X)
Scherlund
lagoni
wimmie
Benway
Patriarch
Der kan nok kun være 4 i min bil inklusive mig selv, så én til kan hoppe med ombord der, men der kunne vist også være én til i Predator X's bil?
#238 wimmie 15 år siden
#239 The Insider 15 år siden
#240 dyg 15 år siden