Gravatar

#231 PredatorX 15 år siden

Jamen vi kan være 7, så det burde ikke være noget problem... Jeg kører, så jeg er jo ligeglad hvordan I andre sidder hehehe
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#232 Benway 15 år siden

#223 Jeg vil gerne med, hvis det kan lade sig gøre.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#233 The Insider 15 år siden

Nogen, som har mod på at oprette endnu en Julefrokost-tråd med "Chauffør"-navn med fed og medpassagere lige under, så vi kan få det fulde overblik? :-) (I know, jeg er doven!)
War. War never changes.
Gravatar

#234 cyberzed 15 år siden

Jeg mindes at der var booket i Predator bussen...der var en eller anden der lavede en opsummering tidligere...måske Utyske?
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#235 The Insider 15 år siden

Jeg kan også godt køre bil frem og tilbage i weekenden, så hvis der er flere københavnere, der skal med, end der er plads til i PredatorX's berømte auto, så er jeg fresh på at være chauffør.
War. War never changes.
Gravatar

#236 lagoni 15 år siden

Hvis der er ekstra plads i en bil fra København, vil jeg (og sikkert også Scherlund) gerne med.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#237 The Insider 15 år siden

Coolio, måske var det ikke nogen dårlig idé at lave en separat tråd med rejse-info? Indtil videre (går jeg ud fra?)

Predator X
mastermorten
bony
evermind
darklight
wang

The Insider (altså, hvis der er folk, der vil med, og flere, end der er plads til hos Predator X)
Scherlund
lagoni

wimmie
Benway
Patriarch

Der kan nok kun være 4 i min bil inklusive mig selv, så én til kan hoppe med ombord der, men der kunne vist også være én til i Predator X's bil?

War. War never changes.
Gravatar

#238 wimmie 15 år siden

Skeloboy skulle også med i Wimmie-bussen - og Elwood var det vist. Men hvis du, The Insider, kunne have en fynboer mere med fra Odense vil det være fint hvis du tog én af mine, hehe...så behøver de nemlig ikke mases ind i C1'eren :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#239 The Insider 15 år siden

Niiiiiiiiiiice. Okay, jeg kører officielt derover i bil så :-) Jeg tager lagoni og Scherlund med (er I begge i Kbh?) og så én af fynboerne. Så må det bare være den, som først siger ohøj.
War. War never changes.
Gravatar

#240 dyg 15 år siden

#238 - Elwood? Det håber jeg ikke, for ham skulle jeg køre med fra Århus.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: