Jeg kan godt springe på en KBH'er bil hvis det er.
Det kommer vel an på hvornår i skal derover... Jeg ville foretrække ikke at komme for tidligt således jeg kan nå lidt arbejde om dagen. Wimmie - du ville derover tdligt ikke eller?
Jo, Skeloboy og jeg snakkede om at tage derovre lidt tidligere i tilfælde af at han skulle hjælpe med maden. Det håber jeg så er ok med Benway og.... (hvem var den sidste hvis det ikke var Elwood? Og hvorfor vil jeg have at Elwood skal bo i Odense? Elwood! Flyt til Odense!)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Du skal ikke lokke Århusianere til (hvad er Fyn egentligt? Sjælland er djævleøen, men hvad er Fyn?) øen. Der er i forvejen ikke ret mange Århusianere herinde!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
haha, du er sød Kathy pa... ehh I mean wimmie, men jeg kan godt li Århus 8-) Men er det ike noget med Stegelmann bor i Odense eller hvor er det nu lige... han blir ved med og skifte adresse for mig.
Og yep jeg var The Transporter for gi-jones, nayze, og morbid.
Jeg ikke sikker på hvad det ender med, men jeg mener jeg har set filmen, kan bare ikke huske slutningen, håber det er noget hvor jeg går i slowmotion væk fra en eksplosion.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#251 Michael Andersen 15 år siden
#252 Wangsgaard 15 år siden
#253 Patriarch 15 år siden
Det kommer vel an på hvornår i skal derover... Jeg ville foretrække ikke at komme for tidligt således jeg kan nå lidt arbejde om dagen. Wimmie - du ville derover tdligt ikke eller?
#254 wimmie 15 år siden
#255 Benway 15 år siden
Og ja, jeg er enig i at Elwood burde bo i Odense. ;)
#256 dyg 15 år siden
#257 Patriarch 15 år siden
#258 elwood 15 år siden
Men er det ike noget med Stegelmann bor i Odense eller hvor er det nu lige... han blir ved med og skifte adresse for mig.
Og yep jeg var The Transporter for gi-jones, nayze, og morbid.
Jeg ikke sikker på hvad det ender med, men jeg mener jeg har set filmen, kan bare ikke huske slutningen, håber det er noget hvor jeg går i slowmotion væk fra en eksplosion.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#259 wimmie 15 år siden
Og Nayze...Fyn er ikke bare Øen...Fyn er fin :)
#260 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"