Gravatar

#241 lagoni 15 år siden

#239 - jeg fik vist formuleret mig dit dumt. Vi er begge i Odense, det var bare hvis der var plads i en bil der alligevel kørte.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#242 The Insider 15 år siden

#241, ah, okay, så skulle jeg bare hente jer i Odense. Men hvis jeg skal have endnu en med fra Odense, passer det jo meget godt, så skal I tre (hvem end den tredje så bliver) bare mødes - gerne ved banegården! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#243 evermind 15 år siden

PredatorX: Ved du omtrent, hvad kørslen kommer til at koste pr. næse t/r?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#244 The Insider 15 år siden

lagoni, dobbelttjekker du i øvrigt med Scherlund, om han vil med i min bil? Bare for at være sikker på, at han ikke har bestilt transport med andet transportmiddel. Og den fjerde plads i min bil kan naturligvis også besættes af en københavner...
War. War never changes.
Gravatar

#245 lagoni 15 år siden

Insider, hvis det bliver for dyrt for dig med bro hvis du er den eneste fra Kbh, siger du bare til - vi kan godt klare toget :) Jeg har tjekket med Scherlund, han vil gerne med hvis du kører.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#246 elwood 15 år siden

Jeg tror den var til J. J.

Jeg regner da med at Michael slæber Michael Giacchino med.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#247 The Insider 15 år siden

#245, no problemo! Jeg elsker at køre, og elsker faktisk de lange ture med den uendelige motorvejshorisont og musikken på bilanlægget! Og så skulle I naturligvis næsten ikke betale noget, det er helt fino :-) (er 75 dask pr. næse for crazy? For det, tænker jeg, passer vist meget godt i forhold til benzinen...) Så umiddelbart skriver jeg jer to på som passagerer fra Odense. Som sagt, gerne fra banegården, for selvom jeg har boet i Nyborg i næsten 16 år, så kender jeg hovedsageligt downtown-delen af byen, Nyborgvej og den slags :-) Men der er plads til én til fra Kbh/Odense guys!

#246, nå ja, for fanden! Skal da lige have speed-dialet ham... Eller måske Dolph Lundgren, har stadigvæk hans nummer i min kontaktbog ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#248 Michael Andersen 15 år siden

#246 Hey, nu skal du ikke afsløre min gave til pakkelegen! ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#249 elwood 15 år siden

Hehe, hvis jeg sku underlægge en gaveleg, så sku den her spilles hver gang jeg slog en [url=

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#250 Wangsgaard 15 år siden

Jeg mener at der var en til som meldte sig til PredatorX rockbus men kan ikke huske hvem :s
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned

Skriv ny kommentar: