Ang. musik så må i gerne tage med. Når det kommer til julemusik (hvilket jeg afskyer som en troende munk fra 1300tallet afskyede en kold nats matrins uden varme sten og en mavefuld kold grød) så har jeg (vidst) intet. Man må gerne ha noget med selv, men der er grænser. Britisk klynkemusik er forbudt i mit hjem, så alle dem der onanerer til alt fra Muse til Coldplay... GLEM DET!
Nu har Helmer og mig snakket mad, og jeg tror vi lander på: Sild Frikadeller Ribbensteg (i nitrit, rød og saltet!!! - glæd jer!!) Æbleflæsk Bacon Leverpostej Måske lidt pøller fra medisteren (lød det egentlig vammelt??) & Rosenkål til de få, der ynder max self-sadisme
Så er der nok af hver ting, og ikke for meget. Man kan sagtens kaste sig ud i for mange retter, og det fjerner fokus fra at drikke sig fuld!
Jeg er ved at anrette et aggregat i Fritzl-kælderen til Elwood og Gi-Jones, hvor man spændes fast, og tvinges til at få hældt hjemmebryg i halsen. Jeg har en kontakt gennem mit netværk i Aabenraa, der er 91 og hjemmebrænder på gammeldags vis med et distillitionsapparat... We´ll catch you guys at first!!
Mht spørgsmål om tiden, så er det stadig åbent hus. I kommer bare. Lad os lige komme over kl. ca. 12 og så fyrer vi den bare auf! (Vi har lidt logistik med 2 boliger og ovne osv, men det er til at overskue, så bare kom når i vil)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#271 johnny_newz 15 år siden
Så jeg er den driver der sagtens kan hente folk på banegården i Kolding og tage med derud hvis der er nogen der har behov for det..??
Anyone..?
#272 cyberzed 15 år siden
#271 Ah så var det en mere jeg kan hive af listen af ukendt transport :)
#273 Michael Andersen 15 år siden
#274 DarkLight 15 år siden
#275 cyberzed 15 år siden
BTW jeg tror på en legendarisk julefrokost, en stor del af kernen fra sidste år, og så en god slant "nye" folkens :)
#276 DarkLight 15 år siden
#277 Michael Andersen 15 år siden
#278 elwood 15 år siden
Elwood - Jakob Stegelmanns Stalker nr. 1
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#279 davenport 15 år siden
Man må gerne ha noget med selv, men der er grænser. Britisk klynkemusik er forbudt i mit hjem, så alle dem der onanerer til alt fra Muse til Coldplay... GLEM DET!
Nu har Helmer og mig snakket mad, og jeg tror vi lander på:
Sild
Frikadeller
Ribbensteg (i nitrit, rød og saltet!!! - glæd jer!!)
Æbleflæsk
Bacon
Leverpostej
Måske lidt pøller fra medisteren (lød det egentlig vammelt??)
&
Rosenkål til de få, der ynder max self-sadisme
Så er der nok af hver ting, og ikke for meget. Man kan sagtens kaste sig ud i for mange retter, og det fjerner fokus fra at drikke sig fuld!
Jeg er ved at anrette et aggregat i Fritzl-kælderen til Elwood og Gi-Jones, hvor man spændes fast, og tvinges til at få hældt hjemmebryg i halsen. Jeg har en kontakt gennem mit netværk i Aabenraa, der er 91 og hjemmebrænder på gammeldags vis med et distillitionsapparat... We´ll catch you guys at first!!
Mht spørgsmål om tiden, så er det stadig åbent hus. I kommer bare. Lad os lige komme over kl. ca. 12 og så fyrer vi den bare auf!
(Vi har lidt logistik med 2 boliger og ovne osv, men det er til at overskue, så bare kom når i vil)
#280 gi-jones 15 år siden