Man må gerne ha noget med selv, men der er grænser. Britisk klynkemusik er forbudt i mit hjem, så alle dem der onanerer til alt fra Muse til Coldplay... GLEM DET!
WHAT...... Britisk klynkemusik er da det bedste !!!! Kan man sætte en ipod til dit anlæg? Der ligger alt mit musik og jeg har også andet en muse og coldplay på den :P
Ahhh...Davenport...Der røg min chance for at tage musik med :( Så må jeg vel hellere lade mine Coldplay, Starsailor, Muse, Radiohead og Placebo-cd'er ligge derhjemme...
Og hvad er der så tilbage...?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg er fuldstændig ligeglad med download af musik. Musikere tjener nok på alt deres publicity og selviscenesættelse, at deres musik kommer i 2. række... Jeg støtter dem jeg synes fortjener det og køber deres musik, resten henter jeg sku hvis jeg har lyst, hvis de har lavet en døgnflue jeg synes om. Jeg synes iøvrigt ikke at Radiohead er klynkemusik. Var selv med på bølgen da Creep kom frem i gamle gamle dage...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#281 Wangsgaard 15 år siden
WHAT...... Britisk klynkemusik er da det bedste !!!!
Kan man sætte en ipod til dit anlæg? Der ligger alt mit musik og jeg har også andet en muse og coldplay på den :P
#282 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#283 wimmie 15 år siden
Så må jeg vel hellere lade mine Coldplay, Starsailor, Muse, Radiohead og Placebo-cd'er ligge derhjemme...
Og hvad er der så tilbage...?
#284 evermind 15 år siden
#285 cyberzed 15 år siden
#286 HelmerJ 15 år siden
#287 cyberzed 15 år siden
#288 HelmerJ 15 år siden
#289 cyberzed 15 år siden
#290 davenport 15 år siden
Jeg synes iøvrigt ikke at Radiohead er klynkemusik. Var selv med på bølgen da Creep kom frem i gamle gamle dage...