Jeg er stadig lidt nysgerrig efter at høre, hvornår alle "busserne" regner med at være fremme hos Davenport og ca. hvornår regner vi med at starte julefrokostdelen for alvor - læs hvornår ska' vi spise? kl 18-19 stykker? eller hva er planen?? Jeg har lige lidt planlægning og logistik, jeg skal ha' til at gå op.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Ej, fuck it guys, jeg kan se på DSB's hjemmeside, at det vil koste mig 650 tur-retur med tog, så jeg kører sgu i bil :-) Scherlund, Patriarch, lagoni, you're with me for 75 per næse! Kan vi finde ud af noget med, at jeg samler jer op ved banegården i Odense? Og hvornår?
Ak, jeg føler mig sløj i dag ... Håber fandeme ikke, jeg går hen og bliver syg inden weekenden. Glæder mig sgu så meget til den her julefrokost, da det var vildt hyggeligt sidste år, og der kommer så mange førstegangs-deltagende, det kunne være sjovt at møde!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#394 Det lyder godt. Banegården er ikke problem for hverken Lagoni eller jeg. Tidspunktet er lidt op til dig. Det er trods alt op til dig hvornår du vil køre hjemmefra.
#393 - Fik jeg forresten nævnt at beløbet er steget? Det koster nu 13.000 at komme med til julefrokosten. Du indsætter bare på ovenstående kontonummer, tak. Den er go' nok.
;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#396, coolio. Jeg ved ikke, hvornår de andre regner med at komme... Det tager vel ikke meget mere end tre kvarter fra Odense, hvis jeg husker rigtigt (max en time). Hvornår kommer I andre? Og Patriarch, er du med på, at du også bliver hentet af mig?
Skeloboy og Benway; fint vi siger bare banegården så. Kan vi ikke mødes uden for biografen (meget passende)? Jeg parkerer jo nok i parkeringshuset.
Skeloboy> Jeg tror godt du kan tage "fætteren" med ;)
Evermind> Du kan lige vove på at blive syg; julefrokosten bliver ikke det samme uden dig og der vil være alt for meget rosenkål i overskud... Masser af varme tæpper, søvn, film, te, hvidløg og chili, så skal du nok være frisk til på lørdag.
Og pengene skulle være overført fra mig :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#391 Bony 15 år siden
#392 wiseguy 15 år siden
Jeg har lige lidt planlægning og logistik, jeg skal ha' til at gå op.
#393 Corgan 15 år siden
Hmm... er det så din eller Davenports konto? :-)
#394 The Insider 15 år siden
#395 evermind 15 år siden
#396 Scherlund 15 år siden
#397 Bony 15 år siden
;)
#398 The Insider 15 år siden
#399 Patriarch 15 år siden
Banegården er helt fint for mig også-
#400 wimmie 15 år siden
Skeloboy> Jeg tror godt du kan tage "fætteren" med ;)
Evermind> Du kan lige vove på at blive syg; julefrokosten bliver ikke det samme uden dig og der vil være alt for meget rosenkål i overskud...
Masser af varme tæpper, søvn, film, te, hvidløg og chili, så skal du nok være frisk til på lørdag.
Og pengene skulle være overført fra mig :)