Gravatar

#431 Corgan 15 år siden

Kl.12 er nok også liiiige tidligt nok. Hvor lang tid kan det tage at køre til Jylland?
Gravatar

#432 DarkLight 15 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#433 The Insider 15 år siden

Hvis tiden bliver presset for dig Bony, så tror jeg godt, jeg kan klemme dig ind i min bil. Jeg kører jo fra København, og der er trods alt plads til 5 - så må folkene fra Fyn slås om midtersædet :-) Jeg tænkte på at køre ved 14.30-tiden måske? Efter afhentning på Fyn ville vi vel være i Kolding ved 17-tiden, ville jeg skyde på. Scherlund, Lagoni og Patriarch lyder det okay med jer, eller skal vi satse på at køre LIDT tidligere?
War. War never changes.
Gravatar

#434 Scherlund 15 år siden

For mig ingen alarm. Det må give at du er i Odense ved en 16 tiden. Lagoni sidder vist i en flyver lige nu, så hun kan nok ikke svare før engang i nat eller i morgen.
Gravatar

#435 The Insider 15 år siden

Cool, ja, skal vi ikke satse på, at jeg er i Odense kl. 16? Så kører jeg senest 14.15 for en sikkerheds skyld. Så må I lige sms'e et af jeres numre til mig (27 83 15 87), så vi kan komme i kontakt med hinanden, hvis det er :-)
War. War never changes.
Gravatar

#436 wimmie 15 år siden

Skeloboy> Helt fint; jeg sætter bare GPS'en til ;)
Hvornår skal jeg være der? (det er op til jer).

Ang. søndag så håber jeg det er i orden at vi kører efter morgenmaden da jeg skal på arbejde...godt nok først sidst på eftermiddagen men måske man fik brug for en powernap inden da ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#437 gi-jones 15 år siden

#433: Åhhhh, den er kewl!!!

Jeg har lige været i Blockbuster for at skaffe min gave. Hvis der er nogen, der har problemer så kan jeg varmt anbefale den løsning. Det var næsten ikke til at vælge - det er som om de allesammen bare vil med hjem!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#438 Benway 15 år siden

427+436 Det er også fint med mig.

Ang. tidspunktet så er det næsten op til Skeloboy, hvis han skal stå for en del praktisk. Jeg retter bare ind. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#439 Patriarch 15 år siden

The Insider (435) skrev:
Cool, ja, skal vi ikke satse på, at jeg er i Odense kl. 16? Så kører jeg senest 14.15 for en sikkerheds skyld. Så må I lige sms'e et af jeres numre til mig (27 83 15 87), så vi kan komme i kontakt med hinanden, hvis det er :-)

Lyder godt. Ang. hjemtur vil jeg personligt gerne hjem så tidligt som muligt dagen efter (efter morgenmad). Kl. 12 f.eks.

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#440 evermind 15 år siden

gi-jones (437) skrev:
Det var næsten ikke til at vælge - det er som om de allesammen bare vil med hjem!

Men med hvem hjem? ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: