Hvis tiden bliver presset for dig Bony, så tror jeg godt, jeg kan klemme dig ind i min bil. Jeg kører jo fra København, og der er trods alt plads til 5 - så må folkene fra Fyn slås om midtersædet :-) Jeg tænkte på at køre ved 14.30-tiden måske? Efter afhentning på Fyn ville vi vel være i Kolding ved 17-tiden, ville jeg skyde på. Scherlund, Lagoni og Patriarch lyder det okay med jer, eller skal vi satse på at køre LIDT tidligere?
For mig ingen alarm. Det må give at du er i Odense ved en 16 tiden. Lagoni sidder vist i en flyver lige nu, så hun kan nok ikke svare før engang i nat eller i morgen.
Cool, ja, skal vi ikke satse på, at jeg er i Odense kl. 16? Så kører jeg senest 14.15 for en sikkerheds skyld. Så må I lige sms'e et af jeres numre til mig (27 83 15 87), så vi kan komme i kontakt med hinanden, hvis det er :-)
Skeloboy> Helt fint; jeg sætter bare GPS'en til ;) Hvornår skal jeg være der? (det er op til jer).
Ang. søndag så håber jeg det er i orden at vi kører efter morgenmaden da jeg skal på arbejde...godt nok først sidst på eftermiddagen men måske man fik brug for en powernap inden da ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg har lige været i Blockbuster for at skaffe min gave. Hvis der er nogen, der har problemer så kan jeg varmt anbefale den løsning. Det var næsten ikke til at vælge - det er som om de allesammen bare vil med hjem!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Cool, ja, skal vi ikke satse på, at jeg er i Odense kl. 16? Så kører jeg senest 14.15 for en sikkerheds skyld. Så må I lige sms'e et af jeres numre til mig (27 83 15 87), så vi kan komme i kontakt med hinanden, hvis det er :-)
Lyder godt. Ang. hjemtur vil jeg personligt gerne hjem så tidligt som muligt dagen efter (efter morgenmad). Kl. 12 f.eks.
#431 Corgan 15 år siden
#432 DarkLight 15 år siden
#433 The Insider 15 år siden
#434 Scherlund 15 år siden
#435 The Insider 15 år siden
#436 wimmie 15 år siden
Hvornår skal jeg være der? (det er op til jer).
Ang. søndag så håber jeg det er i orden at vi kører efter morgenmaden da jeg skal på arbejde...godt nok først sidst på eftermiddagen men måske man fik brug for en powernap inden da ;p
#437 gi-jones 15 år siden
Jeg har lige været i Blockbuster for at skaffe min gave. Hvis der er nogen, der har problemer så kan jeg varmt anbefale den løsning. Det var næsten ikke til at vælge - det er som om de allesammen bare vil med hjem!
#438 Benway 15 år siden
Ang. tidspunktet så er det næsten op til Skeloboy, hvis han skal stå for en del praktisk. Jeg retter bare ind. :)
#439 Patriarch 15 år siden
Lyder godt. Ang. hjemtur vil jeg personligt gerne hjem så tidligt som muligt dagen efter (efter morgenmad). Kl. 12 f.eks.
#440 evermind 15 år siden
Men med hvem hjem? ;)