Gravatar

#441 The Insider 15 år siden

#439, sounds good to me :-) Okay, jeg kører herfra 14.00-14.15. Vil I, Patriarch, Scherlund og Lagoni (må snart finde på et kortere tilnavn i stedet for - de tre musketerer?) måske lige tale sammen og sørge for, I er ved banegården ca. kl. 16? Jeg synes at huske, at der både er en stor parkeringsplads lige overfor hovedindgangen og én til højre (når man kommer ud af døren - med blockbuster på venstre hånd). Jeg lander nok på én af dem og ringer så til en af jer - den, som er villig til at hoste op med et nummer :-) Jeg kører i en lyseblå Nissan. Nummerplade er XP et eller andet.
War. War never changes.
Gravatar

#442 Skeloboy 15 år siden

#438 - du har fået med, at vi bare mødes hos mig?

Davenport: hvor meget hjælp til mad har I brug for?
Gravatar

#443 davenport 15 år siden

Bare hygge-hjælp ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#444 HelmerJ 15 år siden

Der skal være nogen der møder op og drikker for mig, mens jeg er på mad/transport hold
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#445 davenport 15 år siden

Im on it
Gravatar

#446 Skeloboy 15 år siden

#443 - dvs. sådan ved en 15 16-tiden, det er cool nok?

Nu er julefrokostmad hælder ikke det mest beværlige:)
Gravatar

#447 davenport 15 år siden

Jamen bare kom. Vi er jo hjemme. Mit hjem er meget åbent. Bare kom når i har lyst :)
Gravatar

#448 wimmie 15 år siden

Skeloboy> Jep, hos dig :)
Jeg er hende i den lille blå Citroën C1 der dytter helt vildt! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#449 Skeloboy 15 år siden

#448 - well...jeg er også ligeglad med, hvornår vi skal køre...men hvis du er her kl. 14-ish, så passer det vel godt?..:)

Mht. til søndag så er det cool...erfaringen siger, at det er rarest at køre tidligt eller sent...altså før man bliver ædru eller efter de værste tømmermænd er ovre:)
Gravatar

#450 wimmie 15 år siden

Jeg skulle nu gerne være ædru før jeg kører søndag ;P
Men jeg regner heller ikke med at drikke mig i hegnet, da jeg jo skal på arbejde. Men lidt snalret er da ok :)

Så er jeg der 14-ish...nærmere tidspunkt gives.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: