#439, sounds good to me :-) Okay, jeg kører herfra 14.00-14.15. Vil I, Patriarch, Scherlund og Lagoni (må snart finde på et kortere tilnavn i stedet for - de tre musketerer?) måske lige tale sammen og sørge for, I er ved banegården ca. kl. 16? Jeg synes at huske, at der både er en stor parkeringsplads lige overfor hovedindgangen og én til højre (når man kommer ud af døren - med blockbuster på venstre hånd). Jeg lander nok på én af dem og ringer så til en af jer - den, som er villig til at hoste op med et nummer :-) Jeg kører i en lyseblå Nissan. Nummerplade er XP et eller andet.
#448 - well...jeg er også ligeglad med, hvornår vi skal køre...men hvis du er her kl. 14-ish, så passer det vel godt?..:)
Mht. til søndag så er det cool...erfaringen siger, at det er rarest at køre tidligt eller sent...altså før man bliver ædru eller efter de værste tømmermænd er ovre:)
Jeg skulle nu gerne være ædru før jeg kører søndag ;P Men jeg regner heller ikke med at drikke mig i hegnet, da jeg jo skal på arbejde. Men lidt snalret er da ok :)
Så er jeg der 14-ish...nærmere tidspunkt gives.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#441 The Insider 15 år siden
#442 Skeloboy 15 år siden
Davenport: hvor meget hjælp til mad har I brug for?
#443 davenport 15 år siden
#444 HelmerJ 15 år siden
#445 davenport 15 år siden
#446 Skeloboy 15 år siden
Nu er julefrokostmad hælder ikke det mest beværlige:)
#447 davenport 15 år siden
#448 wimmie 15 år siden
Jeg er hende i den lille blå Citroën C1 der dytter helt vildt! :D
#449 Skeloboy 15 år siden
Mht. til søndag så er det cool...erfaringen siger, at det er rarest at køre tidligt eller sent...altså før man bliver ædru eller efter de værste tømmermænd er ovre:)
#450 wimmie 15 år siden
Men jeg regner heller ikke med at drikke mig i hegnet, da jeg jo skal på arbejde. Men lidt snalret er da ok :)
Så er jeg der 14-ish...nærmere tidspunkt gives.