#460, perfekt, 16 o'clock it is! Som sagt må en af jer gerne medbringe en udprintet køreplan til Davenports famøse gemakker - jeg har kort i bilen (også over Kolding), så den dygtigste navigatør bliver øjeblikkeligt forfremmet til passagersædet.
Hvad tid kan du? Jeg ville nok også mene at 13 er noget bedre end 12:-) 13:30 måske?
13.30 lyder fint. Blev vi enige om at mødes på Nørreport, eller hvad er meldingen? Skal jeg overføre penge til dig, eller vil du have dem i hånden når vi mødes?
13.30 lyder fint. Blev vi enige om at mødes på Nørreport, eller hvad er meldingen? Skal jeg overføre penge til dig, eller vil du have dem i hånden når vi mødes?
Pengene kan I bare betale kontant på lørdag:-)
Og ja, lad os bare sige Nørreport. Der burde alle have mulighed for at møde op.
MasterMorten (465) skrev:
Jeg er nu også mest til 13-14 tiden i tourbussen, dagen skal nok blive lang nok, så helst ikke tidligere. PredatorX jeg har en GPS hvis det var noget?
Du må MEGET gerne tage en GPS med :-D
Mht tiden må vi lige se hvad Bony siger... Men vi kan godt strække den til kl 14. Det burde ikke være noget problem. Men meget senere skal det nok heller ikke være?
#461 evermind 15 år siden
#462 The Insider 15 år siden
#463 Scherlund 15 år siden
#464 Corgan 15 år siden
#465 MuManden 15 år siden
PredatorX jeg har en GPS hvis det var noget?
#466 HelmerJ 15 år siden
Vi har en gammel tradition med en trimmer som kan bruges, kræver kun shampoo og en ren shirt.?
#467 PredatorX 15 år siden
Pengene kan I bare betale kontant på lørdag:-)
Og ja, lad os bare sige Nørreport. Der burde alle have mulighed for at møde op.
Du må MEGET gerne tage en GPS med :-D
Mht tiden må vi lige se hvad Bony siger... Men vi kan godt strække den til kl 14. Det burde ikke være noget problem. Men meget senere skal det nok heller ikke være?
#468 Skeloboy 15 år siden
Hvad med snaps, forresten?
#469 davenport 15 år siden
#470 cyberzed 15 år siden
#468 Jeg medbringer også en Thylandia Porse