Sådan apropos at drikke sig i hegnet ... Mine venner plejer at køre et turnuskoncept, der hedder Ruben-duty, når vi drikker, så jeg skal lige vide, hvem af jer, der tager vagten...? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Så er vi der allerede ved 14-15 tiden? Men altså, det er helt op til jer, men så kan jeg nok ikke komme med. Jeg vil ikke være i vejen for, at i andre kan køre tidligt.
Hvad tid kan du? Jeg ville nok også mene at 13 er noget bedre end 12:-) 13:30 måske?
#453 Hehe, bare en joke, et par af mine venner har fyret af en gang eller to i forbindelse med nogle af mine branderter. Jeg mener selvfølgelig ikke, jeg skal være andres ansvar, når jeg drikker ...
#454 ... men derfor er det stadig meget rart at have dig og Fritzl-kælderen i baghånden. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
I får godt nok skrevet en masse. Jeg så lige Scherlund nævnte jeg sad i en flyver, så derfor er jeg gået glip af en del her i tråden (altså pga flyver og tilhørende tur, ikke fordi jeg så han skrev det). Hvad jeg lige kunne skimme, så kører du stadig, Insider? Kl. 16 lyder fint, jeg sms'er dig mit nummer i morgen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#451 Skeloboy 15 år siden
#452 evermind 15 år siden
#453 HelmerJ 15 år siden
#454 dyg 15 år siden
#455 PredatorX 15 år siden
Hvad tid kan du? Jeg ville nok også mene at 13 er noget bedre end 12:-) 13:30 måske?
#456 Benway 15 år siden
Jeg har også fået med, at vi mødes hos dig. Så kan jeg måske endda lige nå at se den voksende dvd-samling. :)
#457 Skeloboy 15 år siden
#458 evermind 15 år siden
#454 ... men derfor er det stadig meget rart at have dig og Fritzl-kælderen i baghånden. :P
#459 wimmie 15 år siden
#460 lagoni 15 år siden