Gravatar

#451 Skeloboy 15 år siden

#450 - jeg regner med at drikke mig helt i hegnet...:)
Gravatar

#452 evermind 15 år siden

Sådan apropos at drikke sig i hegnet ... Mine venner plejer at køre et turnuskoncept, der hedder Ruben-duty, når vi drikker, så jeg skal lige vide, hvem af jer, der tager vagten...? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#453 HelmerJ 15 år siden

#452 - Ikke at jeg på nogen måde kan tage ansvar andres/egne handlinger, hvad er så Ruben-duty
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#454 dyg 15 år siden

Jeg skal nok smide dig ned i Fritzl Kælderen, når du har fået for mange rosenkål - Så må du selv kæmpe med gimpen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#455 PredatorX 15 år siden

Bony (430) skrev:
Så er vi der allerede ved 14-15 tiden? Men altså, det er helt op til jer, men så kan jeg nok ikke komme med. Jeg vil ikke være i vejen for, at i andre kan køre tidligt.

Hvad tid kan du? Jeg ville nok også mene at 13 er noget bedre end 12:-) 13:30 måske?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#456 Benway 15 år siden

#442 - Skeloboy

Jeg har også fået med, at vi mødes hos dig. Så kan jeg måske endda lige nå at se den voksende dvd-samling. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#457 Skeloboy 15 år siden

#456 - helt sikkert:)...tror den når at være på max, når du kommer, men ved ikke lige om jeg får de 6 noir-film fra Amazon...:)
Gravatar

#458 evermind 15 år siden

#453 Hehe, bare en joke, et par af mine venner har fyret af en gang eller to i forbindelse med nogle af mine branderter. Jeg mener selvfølgelig ikke, jeg skal være andres ansvar, når jeg drikker ...

#454 ... men derfor er det stadig meget rart at have dig og Fritzl-kælderen i baghånden. :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#459 wimmie 15 år siden

Hehe... jeg vil gerne være med på Ruben-duty-holdet...men så vil jeg også have kreativ frihed (med en sprittusch)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#460 lagoni 15 år siden

I får godt nok skrevet en masse. Jeg så lige Scherlund nævnte jeg sad i en flyver, så derfor er jeg gået glip af en del her i tråden (altså pga flyver og tilhørende tur, ikke fordi jeg så han skrev det). Hvad jeg lige kunne skimme, så kører du stadig, Insider? Kl. 16 lyder fint, jeg sms'er dig mit nummer i morgen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: