Gravatar

#551 gi-jones 15 år siden

Det sjove er, at jeg normalt ikke er særlig vild med julefrokoster. Det er meget sjovt et par timer, men som afholdsmand må at jeg indrømme at det ikke klassisk set er mit forum, og det på trods af, at man næppe kan kalde mig genert eller "stille" til daglig. Det fungerede dog helt anderledes godt til filmz-julefrokosten sidste år og derfor er det faktisk den ene julefrokost jeg for alvor ser frem til i år.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#552 lagoni 15 år siden

#550 - det er også dem jeg har stående fra sidste år, 14 passer vist meget godt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#553 Skeloboy 15 år siden

#545, 549 - der var dem her:

Skeloboy
DarkLight
tiany
Scherlund
Davenport
Cyberzed
Lagoni
gi-jones
elwood
Michael Andersen
Outbound Sith
evermind
wimmie
Patriarch

For langsom...:)
Gravatar

#554 DarkLight 15 år siden

Jeg fandt lige 5 billeder frem fra sidste år. Og nej, ingen fra rummet over der blev vist Dværgen. Eller Evermind, der var ved at gennembore sin ene fod med en dartpil.

Måske det kommer med i år ;)

Klik
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#555 evermind 15 år siden

#545 You can be my zombie-pr0n wingman anytime! :)

#550/53 Det ser rigtigt ud, ja. De fantastiske 14! :)

#554 Why, I have no recollection whatsoever of that, sir! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#556 evermind 15 år siden

Men ja, super julefrokost sidste år, selv om jeg også var noget usikker på, om jeg mon ville kunne snakke med folk, når vi sådan pludselig skulle sidde ansigt til ansigt uden nogen beskyttende computer imellem os. Og det gik heldigvis rigtig godt, må jeg sige: Ikke alene kunne jeg sagtens snakke med folk, jeg stoppede nærmest aldrig, hehe!

Jeg glæder mig meget til på lørdag, både til at gense jer fra sidst (de af jer, der kommer - og der er heldigvis flere!) samt møde nogle førstegangsdeltagere ... og få nogle ølregnskaber ud af verden. ;)

Jeg er dog splittet som en teenager pige, der skal i byen mht., hvilken kjol... Øh, hvad jeg skal tage på?! Jonas lyder fræk med sine speedos, men det stiller jo unægtelig visse forventninger til os andre ... :S
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#557 davenport 15 år siden

Jeg er nok lige modsat med det der skjulen sig bag en computer. Jeg skal lige justere mig og så er jeg meget åben. Jeg er meget god til small talk, og kan engage en tyk kone i Fakta med anekdoter sådan!
Men nu er mit arbejde jo også at tale med mennesker, så alt andet lige var det mærkeligt andet...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#558 Corgan 15 år siden

Nu er der vel ikke noget indvielsesritual for os Filmz-frokost-jomfruer?
Gravatar

#559 dyg 15 år siden

Angående påklædning, så regner jeg at komme i et af Carrie Fisher's kostumer. Om det så er fra Star Wars eller Jay & Silent Bob Strike Back, det har jeg ikke fundet ud af endnu.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#560 DarkLight 15 år siden

evermind (556) skrev:
Jeg er dog splittet som en teenager pige, der skal i byen mht., hvilken kjol... Øh, hvad jeg skal tage på?! Jonas lyder fræk med sine speedos, men det stiller jo unægtelig visse forventninger til os andre ... :S

Jeg ved hvad jeg skal have på. Og det bliver blodigt ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: