#557 Jeg er i grunden også ret god til at komme i small talk med folk, jeg ikke kender - jeg tror måske egentlig, betænkelighederne skyldtes, at der allerede eksisterede dette cyber-bekendtskab og indtryk af, hvem hinanden var. Så der er allerede en opfattelse af én, når man møder op, og kom man nogenlunde godt ud af det med folk i forvejen, er tanken om at spolere indtrykket til en julefrokost ikke videre tiltalende ... Oh well, too late. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Ohh Hawaii skjorte se der var også en mulighed hmm, men ahh gider ikke komme i det samme som gi-jones, og nu har vi lige afleveret præstekjolerne på renseriget, så det kan der ikke blive noget af.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har det helt fint med bare at snakke med folk...om alt muligt...og når jeg får lidt at drikke, så er jeg fuldstændig ligeglad. Man kan jo altid diskutere en af religions-trådene herinde...eller...helst ikke:)
Faktisk er jeg ved at drive folk til vanvid med filmsnak af og til, men ynder også at snakke musik og bare sådan lidt om alt
Og jeg ved lige, hvad jeg skal have på af tøj..:)
Glæder mig også helt vildt...det er altid fedt at møde folk man ikke kender...selvom man selvfølgelig kender folk bedre herinde i forhold til dem man aldrig har mødt...eller noget
Haha, hold kæft i er nogle tøser - *host* kællinger *host* - og begynde at snakke om påklædning allerede nu! Hahaha... :D
Hvad angår mig selv, så er jeg ekstremt dårlig til small talk og er hamrende genert. Det er dog blevet en smule bedre efter mit nylige karriereskift, men ikke meget. Jeg glæder mig til på lørdag men er samtidig lidt nervøs. Som i andre var sidste år. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#561 HelmerJ 15 år siden
Kun for dig, du skal tyller en liter ymer og råbe "Rebstiger ét dusin for en lille krukke med tis" ud af HT-bus i Tilst
#562 gi-jones 15 år siden
Joda. Glemte vi at fortælle om det?
Elwood: Hvis du tager spanskrør og rødbeder med så pakker jeg grillen og den store hund.
Jeg har i øvrigt ombestemt mig angående speedos efter snevejret i dag. Jeg tror jeg satser på min bedste hawaii-skjorte i stedet :)
#563 cyberzed 15 år siden
#564 evermind 15 år siden
#565 evermind 15 år siden
#566 gi-jones 15 år siden
#567 elwood 15 år siden
Ohh Hawaii skjorte se der var også en mulighed hmm, men ahh gider ikke komme i det samme som gi-jones, og nu har vi lige afleveret præstekjolerne på renseriget, så det kan der ikke blive noget af.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#568 Skeloboy 15 år siden
Faktisk er jeg ved at drive folk til vanvid med filmsnak af og til, men ynder også at snakke musik og bare sådan lidt om alt
Og jeg ved lige, hvad jeg skal have på af tøj..:)
Glæder mig også helt vildt...det er altid fedt at møde folk man ikke kender...selvom man selvfølgelig kender folk bedre herinde i forhold til dem man aldrig har mødt...eller noget
#569 Bony 15 år siden
Hvad angår mig selv, så er jeg ekstremt dårlig til small talk og er hamrende genert. Det er dog blevet en smule bedre efter mit nylige karriereskift, men ikke meget. Jeg glæder mig til på lørdag men er samtidig lidt nervøs. Som i andre var sidste år. :)
#570 Skeloboy 15 år siden