Gravatar

#581 The Insider 15 år siden

Yes, lyder fino. Jeg kan heldigvis huske, hvor blockbusteren ligger, fra sidst jeg var der :-) Og lad os stadigvæk holde fast på 16 så!
War. War never changes.
Gravatar

#582 Patriarch 15 år siden

Jeg værdsætter at du mener jeg betemmer alt - det anser jeg almindeligvis som et sympatisk træk :D

Men hvis Lagoni og Scherlund meget gerne vil tidligere over så er det fint med mig.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#583 gi-jones 15 år siden

Elwood: Hvornår skal vi tage fra Århus?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#584 The Insider 15 år siden

#582, hehe, jeg prøver bare at skabe et godt indtryk, før min uendelige strøm af dårlige jokes under kørslen får jer alle til at hade mig :-)
War. War never changes.
Gravatar

#585 wiseguy 15 år siden

The Insider (579) skrev:
Man må naturligvis aldrig undervuredere cool-faktoren i at være fashionably late!

Den napper jeg - jeg kommer til at køre som en åndssvag bare for at nå frem til kl 18!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#586 Patriarch 15 år siden

Du er kun cool hvis du godt kunne nå det, men lige havde noget andet hellere gad.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#587 lagoni 15 år siden

Klokken 16 er fint for mig, men det kan også godt være måske en halv time tidligere. Men Insider, du har du bilen, du bestemmer :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#588 evermind 15 år siden

The Insider (579) skrev:
Man må naturligvis aldrig undervuredere cool-faktoren i at være fashionably late!

Det er måske bare lidt upraktisk i forhold til indvielsesritualet, der så kommer til at stjæle en masse dyrebare tid fra selve spisningen ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#589 The Insider 15 år siden

Ahhhhh, too much responsibility! Can't... compute.... arghhhh...... Men okay, så lad os sige 15.30, så er vi stensikkert hos Davenport før kl. 17 :-) Ses alle sammen! Det bliver kwazy!
War. War never changes.
Gravatar

#590 elwood 15 år siden

Ja hvornår skal vi afsted, ham morbid hvor han eller du henne?

vi skal jo lige seom vi kan finde noget fælles opsamlingssted, med mindre du ligger på vejen mod vores mål, skal også ligeha fundet ud af hvor langt der er.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: