#571 Det er meningen han skal beroliges -ikke skræmmes ;)
Jeg ved ikke om jeg er specielt genert; jeg er også god til small talk, men jeg kan hurtigt mærke om jeg er i det "rette selskab"; om jeg har noget at snakke med folk om. Det værste sted jeg kunne placeres var med 25 kvinder der snakker Sex and the city og Make-up tips *gys*.
Da vi jo kun er 4 piger skal jeg nok klæde mig fint på (i heldragt med lange ærmer og rullekrave - måske bare en burka ;) Ehm...jeg mener, nu er jeg alt for sjældent til fest, så jeg tillader mig at klæde mig på til fest - casual-fint :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Men i kommer alligevel ikke til at mærke det, jer der allerede er hos Dave, for der har jeg højst sandsynligt fået et par pils inden og så er der slet ingen problemer med snakketøjet eller genertheden - nærmest tværtimod. Busturen etc. inden er jeg egentligt heller ikke nervøs for, så jeg ser bare frem til en fed lørdag! :)
Jeg har nu aldrig set så mange Zombie film, så jeg glæder mig til at høre hvorfor i er så dybt facinerede af disse film. :)
Damn, det bliver en nørdet og cool fest. Jeg forventer at mindst halvdelen har firkantede øjne og siger LOL og ROFL ved lejlighed. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Nu har jeg næsten også fået dårlig samvittighed over først at hente Odense-folkene kl. 16, så vi er i Kolding kl. 17 - det lader til, de fleste er der et godt stykke tid før? Er I Odense-folk stadigvæk med på, at I bliver hentet kl. 16, eller skal jeg køre lidt tidligere fra Kbh? Man må naturligvis aldrig undervuredere cool-faktoren i at være fashionably late!
Det passer mig fint med kl. 16 af arbejds/familie hensyn. Men jeg kan godt tidligere hvis det er.
Skal vi i øvrigt sige at vi mødes på forsiden af banegården, ved Blockbuster (tematisk ikk'?). Der er nogle afsætningspladser som med helt er ledige, og hvis ikke er der parkeringspladsen over for.
#571 cyberzed 15 år siden
#572 Skeloboy 15 år siden
#573 wimmie 15 år siden
Det er meningen han skal beroliges -ikke skræmmes ;)
Jeg ved ikke om jeg er specielt genert; jeg er også god til small talk, men jeg kan hurtigt mærke om jeg er i det "rette selskab"; om jeg har noget at snakke med folk om. Det værste sted jeg kunne placeres var med 25 kvinder der snakker Sex and the city og Make-up tips *gys*.
Da vi jo kun er 4 piger skal jeg nok klæde mig fint på (i heldragt med lange ærmer og rullekrave - måske bare en burka ;)
Ehm...jeg mener, nu er jeg alt for sjældent til fest, så jeg tillader mig at klæde mig på til fest - casual-fint :)
#574 wiseguy 15 år siden
#575 Bony 15 år siden
Jeg har nu aldrig set så mange Zombie film, så jeg glæder mig til at høre hvorfor i er så dybt facinerede af disse film. :)
Damn, det bliver en nørdet og cool fest. Jeg forventer at mindst halvdelen har firkantede øjne og siger LOL og ROFL ved lejlighed. :D
#576 Patriarch 15 år siden
Nu er det jo Jul :D
Jeg ville blive groft skuffet hvis ikke der var en religiøs fanatikker, eller clairvoyant tilstede og inden for diskutionsafstand - så er det sagt! :)
#577 cyberzed 15 år siden
#578 gi-jones 15 år siden
#579 The Insider 15 år siden
#580 Patriarch 15 år siden
Skal vi i øvrigt sige at vi mødes på forsiden af banegården, ved Blockbuster (tematisk ikk'?). Der er nogle afsætningspladser som med helt er ledige, og hvis ikke er der parkeringspladsen over for.