Gravatar

#661 The Insider 15 år siden

Dang man, we be keepin' that shit real y'all, for shizzel.
War. War never changes.
Gravatar

#662 elwood 15 år siden

btw hvo'en ser det ud med de andre sæsoner's anmeldelser, er det fordi der er tralvt, eller har de kun udgivet Season 1 i Danmark ?

Er især spændt på og høre om sæson 2, som tager en lidt anden vinkel, men stadigvæk holder fast i ting fra sæson 1.

Spoiler til Sæson 2 af The Wire

Og så er Frank virkelig en intressant person også, fordi godt nok er han lidt uærlig, men man finder ud af han kun vil det bedste for sine to sønner, og hans skæbne til sidst rørte mig faktisk en del, og slutningen med Politikvinden der bare holder stille foran hans skur, hvor han plejde og komme ud fra, det er så sørgmodigt.

hehe det her er gået hen og blevet hyggetråd nr. 2 udover hvad laver du tråden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#663 The Insider 15 år siden

#662, Warner Bros. var desværre ikke interesserede i at sende de senere sæsoner af serien, så der bliver desværre næppe taget hånd om dem liiiiige foreløbigt. Skal dog helt sikkert have dem erhvervet på et tidspunkt!
War. War never changes.
Gravatar

#664 elwood 15 år siden

Hmm trist, så dvs. WB har sendt sæson 1 til filmz redaktionen eller mener du at de andre sæsoner ikke kom i Danmark ?

Og yep do it!

Det er en fænomenal serie!
Gravatar

#665 The Insider 15 år siden

#664, WB sendte den første sæson til os, men de er p.t. kun interesserede i at sende de første sæsoner af alle deres tv-serier til anmeldelse. Under normale omstændigheder ville jeg gladelig købe de senere selv (de udkommer jo også herhjemme) og så anmelde dem, men vi får i forvejen så mange andre udgivelser fra andre selskaber og WB, som så naturligvis bør prioriteres frem for det, vi selv erhverver.
War. War never changes.
Gravatar

#666 elwood 15 år siden

Self. altså når Hannah Montana Boxen ankommer kan man jo ikke sige nej.
Gravatar

#667 The Insider 15 år siden

Haha, ganske passende, at det var trådens indlæg #666 ;-) Men nej da, absolut ikke! HOV, det minder mig om - jeg har jo fået regionsfri Blu-ray-afspiller, så nu kan jeg købe den der 3D Hannah Montana Blu-ray-koncert fra USA! OMSIDER!!
War. War never changes.
Gravatar

#668 elwood 15 år siden

hehe sjovt det tænkte jeg slet ikke over, ohhh yes.

Ohh glem nu ikke Take That!
Gravatar

#669 The Insider 15 år siden

Of course not, Amazon har jo netop sendt Take That SingStar til mig - ooooooh yeah!
War. War never changes.
Gravatar

#670 MuManden 15 år siden

Så bliver du da nåd til at erhverve denne :) http://www.shopto.net/PS3/VIDEO%20GAMES/PS3SI16-Si...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: