Gravatar

#671 The Insider 15 år siden

#670, som sagt: Already done. Lad os håbe den ikke ankommer før julefrokosten, for ellers kan jeg jo ende med at blive kraftigt forsinket!!
War. War never changes.
Gravatar

#672 MuManden 15 år siden

Ahh shit, havde ikke set der stor singstar bagefter. Doh.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#673 lagoni 15 år siden

Insider, 15.30 ved banegårds-Blockbuster er fint med mig. Jeg har også printet en ruteplan ud derfra til Davenport.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#674 davenport 15 år siden

Iøvrigt så skal i lige være opmærksom på, at før mit hus, er der et busstoppested, som i godt må parkere efter. Der er plads ned af vejen og på den anden side ved plejehjemmet. (Som faktisk er et opholdssted for sindsyge, så er i advaret!)(Der er en kolbøttemand, som vi nok skal få spas med, hvis nogen gider tage kostumer på)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#675 Skeloboy 15 år siden

Forresten, Davenport...kan ikke huske om du havde kat? Er en del allergisk, så skal lige vide, om jeg skal tage allergipiller med...

Fuck, jeg glæder mig til at vælte hytten...:), og æde et helt svin
Gravatar

#676 davenport 15 år siden

Ja, har en langhåret skovkat, så hvis du er allergiger overfor lange hår (hund og kat) så bring medicin!

Ja, glæd jer. Vi steger medister pt :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#677 The Insider 15 år siden

#673, fantastisk! See ya!
War. War never changes.
Gravatar

#678 evermind 15 år siden

Jeg pusler i øjeblikket med en lille overraskelse* til Filmz' zombier - og andre folk med interesse i at komme i betragtning som zombie prospects. :)

* Med forbehold for, at det stadig kan mislykkes ... Kryds de rådne fingre, og hvis de er røget af, så læg dem på kryds!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#679 wimmie 15 år siden

#676 - yay, kat :D

#678 - Yay, zombie-spas :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#680 Bony 15 år siden

En eller anden jeg skal køre i bus med, ræk lige fingeren i vejret (og skriv et indlæg). Så får i lige mit nummer i tilfælde af at jeg IKKE skulle befinde mig på mødestedet i morgen!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: