Sikkert hjemme på sofaen...en lille lur og så er jeg klar på min Cola og de chips jeg proaktivt indkøbte igår :D
Tak for en fed julefrokost, jeg synes det var total lækkert at se opbakningen og fremmødet fra jer folkens der holder hjulene kørende her på sitet. Jeg ser frem til næste arrangement!
P.S. In your face! jer der ikke har en filmz t-shirt.
God mad, og genial Pakkeleg det var satme sjov, jeg er virkelig glad for min.. Lord of the Dance dvd...
Men uhh Mission Julegave, yes julen er reddet, nå ja og en spare filmz-shirt, det altid rart og ha 8-)
Sjovt at møde alle de nye, The Insider du for vild mand! The King of Bad Jokes.
Nåja og der skal jo teases, bare for at være træls, ser frem til Filmz nye tiltag nogen af os så et sneakpreview af, og som vi måske ser noget til i det nye år, det ku gå hen og blive rigtig fedt... og så siger jeg ikke mere muhahahaha haaa!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#741 Herrguth 15 år siden
#742 davenport 15 år siden
Går ud fra de fleste er på vejen nu. Vi glæder os :)
#743 tiany 15 år siden
#744 cyberzed 15 år siden
Tak for en fed julefrokost, jeg synes det var total lækkert at se opbakningen og fremmødet fra jer folkens der holder hjulene kørende her på sitet. Jeg ser frem til næste arrangement!
#745 Skeloboy 15 år siden
Det var sgu en nice aften...
#746 Benway 15 år siden
#747 Skeloboy 15 år siden
#748 dyg 15 år siden
Efter at have hørt en del skæringer fra LotR scores på turen til Århus, så bliver jeg nødt til at se LotR indtil jeg skal se smølferne slå idioterne.
#749 elwood 15 år siden
God mad, og genial Pakkeleg det var satme sjov, jeg er virkelig glad for min.. Lord of the Dance dvd...
Men uhh Mission Julegave, yes julen er reddet, nå ja og en spare filmz-shirt, det altid rart og ha 8-)
Sjovt at møde alle de nye, The Insider du for vild mand! The King of Bad Jokes.
Nåja og der skal jo teases, bare for at være træls, ser frem til Filmz nye tiltag nogen af os så et sneakpreview af, og som vi måske ser noget til i det nye år, det ku gå hen og blive rigtig fedt... og så siger jeg ikke mere muhahahaha haaa!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#750 davenport 15 år siden
Har oprettet en tråd til efterspillet....... Tjek den ud og se om du er at finde ;D