Gravatar

#741 Herrguth 15 år siden

God julefrokost til jer allesammen! :D
Gravatar

#742 davenport 15 år siden

Tak skal du ha :)

Går ud fra de fleste er på vejen nu. Vi glæder os :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#743 tiany 15 år siden

Tak for i går - tror da vist vi kan kalde julefrokosten for en succes... nu vil jeg se om Insider flipper ud på alle de billeder jeg har taget.
Valar morghulis
Gravatar

#744 cyberzed 15 år siden

Sikkert hjemme på sofaen...en lille lur og så er jeg klar på min Cola og de chips jeg proaktivt indkøbte igår :D

Tak for en fed julefrokost, jeg synes det var total lækkert at se opbakningen og fremmødet fra jer folkens der holder hjulene kørende her på sitet. Jeg ser frem til næste arrangement!

P.S. In your face! jer der ikke har en filmz t-shirt.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#745 Skeloboy 15 år siden

Skal satme også have en lur...og tømmermændsmad og chips og pizza senere:)

Det var sgu en nice aften...

P.S. In your face! jer der ikke har en filmz t-shirt.
Gravatar

#746 Benway 15 år siden

Tak til jer alle og ikke mindst Davenport for at lægge hus til en super-hyggelig julefrokost. Jeg ser frem til den næste. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#747 Skeloboy 15 år siden

Ja, helt klart...Davenport...kanonfedt du ville ligge hus til...og god fråder dig og Helmer fik bikset sammen...
Gravatar

#748 dyg 15 år siden

Jeg kan kun være enig i, at det var en super julefrokost.

Efter at have hørt en del skæringer fra LotR scores på turen til Århus, så bliver jeg nødt til at se LotR indtil jeg skal se smølferne slå idioterne.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#749 elwood 15 år siden

Kanon Julefrokost

God mad, og genial Pakkeleg det var satme sjov, jeg er virkelig glad for min.. Lord of the Dance dvd...

Men uhh Mission Julegave, yes julen er reddet, nå ja og en spare filmz-shirt, det altid rart og ha 8-)

Sjovt at møde alle de nye, The Insider du for vild mand! The King of Bad Jokes.

Nåja og der skal jo teases, bare for at være træls, ser frem til Filmz nye tiltag nogen af os så et sneakpreview af, og som vi måske ser noget til i det nye år, det ku gå hen og blive rigtig fedt... og så siger jeg ikke mere muhahahaha haaa!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#750 davenport 15 år siden

Selv tak alle. Husk lige Helmer i processen, han har (mindst) stået for ½delen.

Har oprettet en tråd til efterspillet....... Tjek den ud og se om du er at finde ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: