Gravatar

#751 evermind 15 år siden

Tak til alle medvirkende for en superb julefrokost! Det var fedt at gense jer fra sidste år og møde jer andre igen og i det hele taget bare en gennemført sjov aften og nat!

En særlig tak til davenport for at lægge hus til og alle, der har svedt med forberedelser i og uden for køkkenet (jeg er faktisk ikke helt sikker på omfanget, men ved da, at HelmerJ har været i gang med noget kokkerering, og DarkLight har været i gang med noget skiltning).

Tak til DarkLight for Elections/Mean Girls + klistermærker; tak til tiany for at bytte klistermærkerne til Private Valentine (!); tak til PredatorX for "all the fish" (og for den, der hjalp mig af med den - var det dig, gi-jones?), tak til Skeloboy for Double Indemnity - helt uden for pakkelegen; tak til Bony og wimmie for ørepropper.

Tak til Beautiful Night for musikken! :P

Sidst men ikke mindst en helt specielt tak til alle, der deltog i spisningen, at mine medbragte braaaainsss - jeg er glad for, I kunne lide dem! :)

Hvis nogen savner en helt speciel plads i alle taksigelserne, så har i uden tvivl helt ret, og det er bare min tømmermændsramte hjerne, der ikke styrer noget. Tak til lige netop dig også, selvfølgelig!

Filmz er og bliver det mest awesome nørd-crew!! :D

Jeg håber, I alle kom godt hjem og ikke er for medtaget. Det var desværre ikke alle, jeg fik sagt farvel til, så en forsinket lille hilsen til jer herfra.

elwood (749) skrev:
Men uhh Mission Julegave, yes julen er reddet

You're welcome, find din indre Turbo Man frem og hyg dig med den i højtiden! ;)

elwood (749) skrev:
The Insider du for vild mand! The King of Bad Jokes.

Det skulle undre mig meget, om ikke Joel Schumacher en dag får øje på The Insider og caster ham som skurk i en af sine film! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#752 Corgan 15 år siden

elwood (749) skrev:

...Pakkeleg det var satme sjov, jeg er virkelig glad for min.. Lord of the Dance dvd...

Det var godt at se du blev så glad for den. Det udstråler jo god smag. :-)

#751:
Du glemte at takke PredatorX for kørslen. :-)
Gravatar

#753 evermind 15 år siden

Shiiiit, det er rigtigt - Uden PredX Tours, var jeg aldrig kommet frem! I hvert fald ikke så billigt og bekvemt: En særligt særlig tak til PredatorX!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#754 gi-jones 15 år siden

Tak til jer alle for en ganske uforglemmelig aften/nat og den bedste julefrokost jeg nogensinde har været med til. Og undskyld i øvrigt for da jeg <indsæt selv udsagnsord>.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#755 Michael Andersen 15 år siden

Tak for sidst alle mand og damer :) Sådan en fest er nørdernes paradis. "Normale" fester er typisk sådan noget "nå laver du så og hvordan kender du den og den?", men lige når man træder ind af døren her går filmsnakken og så er klokken lige pludselig 4 om natten :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#756 wiseguy 15 år siden

Tak for sidst hver især og ikke mindst tak til Davenport & Helmer. Jeg hyggede mig og det var skægt at få sat ansigt på så mange af jer + konstatere at flere af jer er raplende gale ;)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#757 The Insider 15 år siden

* * * * * * er den officielle Filmz-dom over gårsdagens sensationelle arrangement! En kolossal fornøjelse at stifte bekendtskab med jer alle sammen IRL, som de unge siger nutildags. Håber ikke mit sortiment af elendige jokes nagede jer alt for meget, tak fordi I bar over med mig! ;-)

Og især en stor tak og klapsalve til Davenport for alt det storartede arbejde med at stable det hele på benene! Glæder mig til at se jer alle igen til en fremtidig event! - evt. med joke-samlingen på slæb (evermind, bare forestil dig hvor sej jeg kunne have været som en direkte ulidelig Joker i en tredje Schumacher Batman-film! ;-)). Og tak til elwoodfor de venlige ord!! Og så må jeg undskylde på forhånd, tiany - nu har jeg set Davenports billeder igennem, og jeg ser jo direkte vanvittig ud på dem alle sammen, så jeg er bange for, jeg ikke tager mig meget bedre ud på dine!

Rock on!

PS. Chelsea vandt 1-0!!
War. War never changes.
Gravatar

#758 davenport 15 år siden

Selv tak :)
Uploader i andre også billeder i den anden tråd?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#759 PredatorX 15 år siden

Jeg vil naturlivis også takke alle for en herlig dag/aften:-) Lidt irriterende at jeg måtte døje med noget hovedpine en god bid af aftenen, men jeg fik da for det meste bidt det i mig.

Det var sjovt at få sat ansigter på en så stor del af filmz.dk's hårde kerne.

Jeg vil ved samme lejlighed lige undskylde for fiskene hehe :-D Det forekom mig sjovt, men det var samtidig hjerteskærende at skulle se wimmie's skuffede blik da hun pakkede den første fik op. Men på den anden side morede det mig også kosteligt :-) Dog HAVDE jeg også 3 rigtige gaver med, så joker fiskene håber jeg at jeg bliver tilgivet med tiden :-)

Håber vi gentager succes arrangemtet næste år :-) Og måske endda uden fisk?
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#760 wimmie 15 år siden

Hey, jeg tror jeg var den der var mindst skuffet over fiskene...måske fordi jeg var den eneste der fik de pakker der kunne holde sig til i dag, mens de andre udløb i går ;p
Desuden elsker jeg fisk...glemte dog begge pakker i Davenports køleskab - jeg er skuffet (eller er jeg....?)

Og ja, tak for en hyggelig aften; tak for maden og lån af sofa. Tak for pakker og tak for brains samt hyggesnak og dårlige jokes. (I ved selv hvem der står til ansvar for hvad)

Er dog skuffet over at ingen havde "Dværgen" med - og er også ret skuffet over ikke at få en Brutal Inkasso med hjem :/
Næste år..

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: