Ja. Tak for en super hyggeligt dag. Fedt a se og gen-se en masse af jer.
Jeg har dog glemt min toilet taske hos Davenport eller i Insiders bil :(
Desuden er jeg stadig ærgelig over de Star Wars legofigurer som Bony vandt i pakkelegen og gav mig dagen efter var helt væk. Min søn er netop begyndt at interessere sig for Star Wars og klæder sig ud som Clone Trooper - han har intet SW lego og ville elsket at få dem. Irriterende :D
#761, Jeg har dog glemt min toilet taske hos Davenport eller i Insiders bil :(
Tror næsten, den må være hos Davenport, for jeg tømte i hvert fald bilen for alle mine ting, da jeg afleverede den hos de gamle, og jeg stødte ikke på nogen toilettaske. Håber du ender med at få fat i alle de forsvundne items og tak for selskabet! :-)
* * * * * * er den officielle Filmz-dom over gårsdagens sensationelle arrangement!
Jeg håber, *'erne skal forstås som det antal stjerner, du giver festen og ikke som en eller anden form for selvcensur af et skældsord på seks bogstaver ...? :)
The Insider (757) skrev:
Glæder mig til at se jer alle igen til en fremtidig event! - evt. med joke-samlingen på slæb (evermind, bare forestil dig hvor sej jeg kunne have været som en direkte ulidelig Joker i en tredje Schumacher Batman-film! ;-)).
For sakumel, det ville jo have været ideelt! Der er dog ét problem: Du ville sikkert blive nødt til at fjerne dit ellers så seje skæg ... Medmindre, selvfølgelig, de lavede samme finte som med den italienske første-elsker Cesar Romero, som fik kosten sminket over, fordi han insisterede på at beholde den. :)
Alternativt kunne jeg godt have set PredatorX i rollen med alle sine Joker-fisk! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#763, Cesar Romero havde tydeligvis fat i den lange ende! :-) Men med alle de fisk i ærmet ville PredatorX da være den ideelle Penguin! Damn, hvor ville det været en syret film i det hele taget...
#761 Patriarch 15 år siden
Jeg har dog glemt min toilet taske hos Davenport eller i Insiders bil :(
Desuden er jeg stadig ærgelig over de Star Wars legofigurer som Bony vandt i pakkelegen og gav mig dagen efter var helt væk. Min søn er netop begyndt at interessere sig for Star Wars og klæder sig ud som Clone Trooper - han har intet SW lego og ville elsket at få dem. Irriterende :D
Men en fed dag.
#762 The Insider 15 år siden
Tror næsten, den må være hos Davenport, for jeg tømte i hvert fald bilen for alle mine ting, da jeg afleverede den hos de gamle, og jeg stødte ikke på nogen toilettaske. Håber du ender med at få fat i alle de forsvundne items og tak for selskabet! :-)
#763 evermind 15 år siden
Jeg håber, *'erne skal forstås som det antal stjerner, du giver festen og ikke som en eller anden form for selvcensur af et skældsord på seks bogstaver ...? :)
For sakumel, det ville jo have været ideelt! Der er dog ét problem: Du ville sikkert blive nødt til at fjerne dit ellers så seje skæg ... Medmindre, selvfølgelig, de lavede samme finte som med den italienske første-elsker Cesar Romero, som fik kosten sminket over, fordi han insisterede på at beholde den. :)
Alternativt kunne jeg godt have set PredatorX i rollen med alle sine Joker-fisk! ;)
#764 The Insider 15 år siden
#765 evermind 15 år siden
Er der andre, vi allerede nu kan caste?
#766 Michael Andersen 15 år siden
#767 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#768 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#769 PredatorX 15 år siden
*host* jeg skal prøve at undlade at tage det som en fornærmelse.
Hrmf!! Ja, meget skal man høre på!
#770 evermind 15 år siden