Gravatar

#761 Patriarch 15 år siden

Ja. Tak for en super hyggeligt dag. Fedt a se og gen-se en masse af jer.

Jeg har dog glemt min toilet taske hos Davenport eller i Insiders bil :(

Desuden er jeg stadig ærgelig over de Star Wars legofigurer som Bony vandt i pakkelegen og gav mig dagen efter var helt væk. Min søn er netop begyndt at interessere sig for Star Wars og klæder sig ud som Clone Trooper - han har intet SW lego og ville elsket at få dem. Irriterende :D

Men en fed dag.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#762 The Insider 15 år siden

#761, Jeg har dog glemt min toilet taske hos Davenport eller i Insiders bil :(

Tror næsten, den må være hos Davenport, for jeg tømte i hvert fald bilen for alle mine ting, da jeg afleverede den hos de gamle, og jeg stødte ikke på nogen toilettaske. Håber du ender med at få fat i alle de forsvundne items og tak for selskabet! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#763 evermind 15 år siden

The Insider (757) skrev:
* * * * * * er den officielle Filmz-dom over gårsdagens sensationelle arrangement!

Jeg håber, *'erne skal forstås som det antal stjerner, du giver festen og ikke som en eller anden form for selvcensur af et skældsord på seks bogstaver ...? :)

The Insider (757) skrev:
Glæder mig til at se jer alle igen til en fremtidig event! - evt. med joke-samlingen på slæb (evermind, bare forestil dig hvor sej jeg kunne have været som en direkte ulidelig Joker i en tredje Schumacher Batman-film! ;-)).

For sakumel, det ville jo have været ideelt! Der er dog ét problem: Du ville sikkert blive nødt til at fjerne dit ellers så seje skæg ... Medmindre, selvfølgelig, de lavede samme finte som med den italienske første-elsker Cesar Romero, som fik kosten sminket over, fordi han insisterede på at beholde den. :)

Alternativt kunne jeg godt have set PredatorX i rollen med alle sine Joker-fisk! ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#764 The Insider 15 år siden

#763, Cesar Romero havde tydeligvis fat i den lange ende! :-) Men med alle de fisk i ærmet ville PredatorX da være den ideelle Penguin! Damn, hvor ville det været en syret film i det hele taget...
War. War never changes.
Gravatar

#765 evermind 15 år siden

#764 That's it, næste år tager jeg min camcorder med! Du bringer dit mest lilla jakkesæt, og PredatorX finder tophatten frem!

Er der andre, vi allerede nu kan caste?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#766 Michael Andersen 15 år siden

#765 Jeg burde næsten spille Grækeren ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#767 elwood 15 år siden

hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#768 elwood 15 år siden

wimmie er vel selvskrevet som catwoman ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#769 PredatorX 15 år siden

The Insider (764) skrev:
PredatorX ville da være den ideelle Penguin! Så fed som han er

*host* jeg skal prøve at undlade at tage det som en fornærmelse.

evermind (765) skrev:
PredatorX finder topmaven frem!

Hrmf!! Ja, meget skal man høre på!
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#770 evermind 15 år siden

#766 Hvordan kunne jeg ikke nævne dén?! :)

Skriv ny kommentar: