Jeg sov stort set hele aftenen i går helt indtil i morges, hvor jeg stadig var helt kvæstet i kroppen. Havde halv dag på arbejdet, hvilket passede mig helt fint. Jeg er nu endelig frisk igen. Nu har jeg endda sat mig det mål, at jeg ikke skal drikke mig ligeså stiv til næste sommer- eller vinterfest med Filmz. Jeg kunne godt tænke mig at opleve noget mere (og rent faktisk kunne huske det) næste gang. Et eller andet siger mig, at det måske lidt er Davenport og Helmers skyld (foruden min egen), for jeg mindes nogle snaps og vodka-shots, der smagte afskyeligt, men ned kom de. :)
Men det var rigtig hyggeligt at få sat ansigt på jer. Tak til jer alle sammen for en god aften.
Tak til Davenport og Helmer for at stå for arrangementet, det var et brag og i var et par værdige værter.
Tak til Insider for hans jokes, der jo kom som på samlebånd. De var virkelig sjove (!?). Også en tak til Insider fordi at han troede, at jeg rent faktisk lignede en lille tyk dværg, jf. et gammelt Filmz-profilbillede jeg havde på engang, som jeg havde tyvstjålet fra Uglypeople.com. Tak, den sved. :)
Tak til Wimmie for at have lavet havregrynskugler, de var sgu goe'. P.S. Næste gang er det okay med læder, så' det sagt.
Tak til PredatorX fordi at han gad køre os frem og tilbage, det var sgu great. Her skal også lyde en tak til de andre der var med i bussen; DarkLight, MasterMorten, Evermind, Wang og Corgan. Tak for en fornøjelig bustur. :)
Tak til MasterMorten fordi at han havde tålmodighed til, at forsøge at lære mig reglerne til pakkespillet efter hvert slag. Jeg vandt jo lidt, så tak for det. :)
Tak til Gi-Jones for at signere mit eksemplar af "Brutal Incasso", den står nu øverst på hylden som kronen på værket. :)
Til sidst vil jeg lige give en speciel tak til hunden Bjørn (!?) for at være lidt fræk og konstant give mig opmærksomhed. You dirty dog!
Jeg er klar på sommerfest!
Tak for fed fest!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#781 evermind 15 år siden
#782 elwood 15 år siden
Han stemme er ikke hæs nok.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#783 wimmie 15 år siden
Jeg stemmer Batman = Davenport, Robin = Gi-Jones og Helmer skal naturligvis være Alfred (han klarer jo det med at opvarte os ganske godt)
#784 Michael Andersen 15 år siden
#785 gi-jones 15 år siden
#774:
JEG vil i hvert fald gerne se dig i stramt læder.
#786 Bony 15 år siden
Men det var rigtig hyggeligt at få sat ansigt på jer. Tak til jer alle sammen for en god aften.
Tak til Davenport og Helmer for at stå for arrangementet, det var et brag og i var et par værdige værter.
Tak til Insider for hans jokes, der jo kom som på samlebånd. De var virkelig sjove (!?). Også en tak til Insider fordi at han troede, at jeg rent faktisk lignede en lille tyk dværg, jf. et gammelt Filmz-profilbillede jeg havde på engang, som jeg havde tyvstjålet fra Uglypeople.com. Tak, den sved. :)
Tak til Wimmie for at have lavet havregrynskugler, de var sgu goe'. P.S. Næste gang er det okay med læder, så' det sagt.
Tak til PredatorX fordi at han gad køre os frem og tilbage, det var sgu great. Her skal også lyde en tak til de andre der var med i bussen; DarkLight, MasterMorten, Evermind, Wang og Corgan. Tak for en fornøjelig bustur. :)
Tak til MasterMorten fordi at han havde tålmodighed til, at forsøge at lære mig reglerne til pakkespillet efter hvert slag. Jeg vandt jo lidt, så tak for det. :)
Tak til Gi-Jones for at signere mit eksemplar af "Brutal Incasso", den står nu øverst på hylden som kronen på værket. :)
Til sidst vil jeg lige give en speciel tak til hunden Bjørn (!?) for at være lidt fræk og konstant give mig opmærksomhed. You dirty dog!
Jeg er klar på sommerfest!
Tak for fed fest!
#787 evermind 15 år siden
Du har virkelig været stiv så, for dét var altså mig! ;)
#788 Corgan 15 år siden
Hmm... var det så også dig der bed mig i fingeren og hoppede op af mit ben? Og var det så også dig der hele tiden ville op i sofaen til mig?
#789 gi-jones 15 år siden
#790 Corgan 15 år siden