Gravatar

#791 wimmie 15 år siden

I kommer for lidt ud :p

Især hvis I tror at mig i stramt læder er et smukt syn... :-O
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#792 dyg 15 år siden

#791 - Det kan da kun være bedre end mig i stramt læder :S
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#793 Outbound Sith 15 år siden

#791 Må jeg minde om, hvem der foreslog det stramme læder til at starte med? Der ligger noget latent exhibitionisme der og lurer...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#794 wimmie 15 år siden

Ahhhh....så grunden til at jeg var selvskrevet til at spille Catwoman var udelukkende fordi jeg godt kan lide katte? I see - my mistake ;p

Det kommer vel an på hvis øjne der ser? ;D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#795 Outbound Sith 15 år siden

#794 Eller fordi du tilfældigvis var det eneste aktive kvindelige medlem i tråden på det tidspunkt. Men hvis du har en Catwoman-læderdragt liggende, så vil jeg da ikke stoppe dig. ;)
Fox Mulder
Gravatar

#796 gi-jones 15 år siden

#791: Hov vent lige. Den slags gris vil jeg ikke have siddende på mig. Skulle jeg køre på den eneste pige bare fordi hun er pige? Aldrig! Tjek igen hvem mit indlæg i 785 var henvendt til ;)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#797 Outbound Sith 15 år siden

Jamen, det var jo der, du lavede en "PredatorX" og citerede evermind for noget, han ikke havde skrevet...

Jeg er forvirret. Er Filmz-forummet degenereret meget, siden jeg for alvor var aktiv, eller er jeg bare havnet i et post-julefrokost-helvede af "man skulle nok have været der"-agtige injokes?
Fox Mulder
Gravatar

#798 gi-jones 15 år siden

#797: Tjae, du skulle nok have været der :-)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#799 Wangsgaard 15 år siden

Lyder fedt med batman tema, ved dog ikke lige hvem jeg skulle være. Det ultimative må da være at blive klædt ud som MR. freeze, ser Evermind eller TheInsider som perfekte match :P

Godt at hører at Bony stadigvæk lever!!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#800 evermind 15 år siden

Ice party!! :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: