Hmm... var det så også dig der bed mig i fingeren og hoppede op af mit ben? Og var det så også dig der hele tiden ville op i sofaen til mig?
Jeg ville have gjort det, men gi-jones havde meldt "dibs on Corgan", så det blev Bony, og det var nok egentlig en udmærket løsning for alle parter. Jeg kan trods alt bedst lide, når de er helt slappe og livløse ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Så er jeg nogenlunde frisk igen... Det tog også igår at komme ovenpå... Gik i seng 21.15 og sov til 7.30 igår. Og var stadig smadret beyond repair..
Har spist julefrokostmad i en uge nu, så nu står den altså på noget andet til aften. Evt noget der ikke er lavet af svin. (Eller er en hønsemenesturation pakket ind i skal)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#801 Michael Andersen 15 år siden
#802 Wangsgaard 15 år siden
HAHA kan lige se det for mig, Patriarch må nok hellere begynde med at forberede sig:P
#803 evermind 15 år siden
Jeg ville have gjort det, men gi-jones havde meldt "dibs on Corgan", så det blev Bony, og det var nok egentlig en udmærket løsning for alle parter. Jeg kan trods alt bedst lide, når de er helt slappe og livløse ...
#804 evermind 15 år siden
Mit hoved har været alt for optaget af Arnold-udgaven ... :S
#805 MuManden 15 år siden
Det er fan'me plat humor, lige noget for mig...
#806 davenport 15 år siden
Har spist julefrokostmad i en uge nu, så nu står den altså på noget andet til aften. Evt noget der ikke er lavet af svin. (Eller er en hønsemenesturation pakket ind i skal)
#807 Bony 15 år siden
Wang, grunden til at jeg overlevede må have været den mælk der. Det tror jeg, til trods for dine grumme historier om enzymer og hvad ved jeg...!
#808 PredatorX 15 år siden
Jeg er ked af at skuffe dig, men det var ikke mælk...
#809 davenport 15 år siden
#810 PredatorX 15 år siden
Hehehe.. han gik også til den :-)