Spørgsmålet er om vi først skal blive enige om hvor det skal være, før vi begynder at finde en dato? Stedet kunne meget vel have en betydning for om folk gider.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Altså sidste år var der jo en flok sjællændere der insisterede på at det skulle holdes "derovre" - men ingen ville lægge plads til eller finde et sted vi kunne være ;) Så er det nu I skal på banen folkens!
Ellers er spørgsmålet vel om vi skal prøve at finde noget festsal/ forsamlingshus-agtigt - er der ikke nogen der bor et sted hvor der er en festsal?
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#1 Skeloboy 13 år siden
Første spørgsmål er vel:
Hvor?
Vi kan sagtens være hos min far...men han bor ad helvede til, så det er no go...nærmere bestemt her :)
#2 wimmie 13 år siden
Til gengæld er datoen ret vigtig - kunne godt tænke mig at det (aller)senest blev den 26. november - gerne før ;)
#3 DarkLight 13 år siden
#4 Skeloboy 13 år siden
#5 wimmie 13 år siden
Så er det nu I skal på banen folkens!
Ellers er spørgsmålet vel om vi skal prøve at finde noget festsal/ forsamlingshus-agtigt - er der ikke nogen der bor et sted hvor der er en festsal?
#6 Skeloboy 13 år siden
Men en spejderhytte kunne være en ide...men det koster jo min. 1000 kr...
#7 Wangsgaard 13 år siden
Jeg kan kun komme med hvis det er efter d. 17 dec. hvilket jeg ikke regner med :(
Så derfor foreslår jeg vi afholder julefrokosten i Aberdeen !
#8 Bobby Singer 13 år siden
#9 davenport 13 år siden
#10 wimmie 13 år siden
Hvis du giver billetten er jeg frisk :p