Gravatar

#171 Åkepool 13 år siden

Tro mig, det er det heller ikke.
Jeg behøver da heller ikke meget plads til at holde lidt festivitas, men da hverken min kone eller mine to små knægte lige kan finde et andet sted at være, så bliver det bare for småt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#172 Kruse 13 år siden

Wimmie, du ved jo godt at med det nuværende boligmarked, så kan i godt glemme alt om at få solgt jeres hus lige foreløbigt. Og på grund af din graviditet, er du heller ikke så glad for en længere rejse for at deltage i julefrokosten. Kan du se hvad jeg fisker lidt efter? :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#173 gi-jones 13 år siden

Ja, løsningen virker også åbenlys for mig...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#174 wimmie 13 år siden

Kruse (172) skrev:
Wimmie, du ved jo godt at med det nuværende boligmarked, så kan i godt glemme alt om at få solgt jeres hus lige foreløbigt. Og på grund af din graviditet, er du heller ikke så glad for en længere rejse for at deltage i julefrokosten. Kan du se hvad jeg fisker lidt efter? :P

Åh, jeg har også tænkt på det, men jeg orker bare ingen former for planlægning og hvis det skal holdes hos mig er jeg også nødt til at sætte en tidsgrænse på der hedder senest den 12. eller 19. november - den sidste måned inden min termin er stadig lidt farlig hvad planlægning angår...på den anden side er der jo masser af folk i huset til at hjælpe til ved en evt. tidlig fødsel, hehe (så nu fik jeg da lige skræmt jer alle fra at dukke op alligevel) ;p

Så hvis jeg skal holde det skal der virkelig stå et hold super-planlæggere og kokke klar til action ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#175 Bony 13 år siden

wimmie (174) skrev:
Åh, jeg har også tænkt på det, men jeg orker bare ingen former for planlægning og hvis det skal holdes hos mig er jeg også nødt til at sætte en tidsgrænse på der hedder senest den 12. eller 19. november - den sidste måned inden min termin er stadig lidt farlig hvad planlægning angår...på den anden side er der jo masser af folk i huset til at hjælpe til ved en evt. tidlig fødsel, hehe (så nu fik jeg da lige skræmt jer alle fra at dukke op alligevel) ;p

Så hvis jeg skal holde det skal der virkelig stå et hold super-planlæggere og kokke klar til action ;)

Det der fødsels-ting er ingen problem. Det gør jeg altid altid, det gør jeg os i bil. Det er jeg ligeglad med. Det plejer at gå fint!

Jeg kan godt holde øje med om hende den fede føder, hvis andre står for maden. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#176 HelmerJ 13 år siden

Jeg vil gerne melde mig til IKKE at være på madhold denne gang, har stået i køkkenet ved alle vores jule/sommer ting med undtagelse af den første, hvor jeg ikke var med.

Bony (175) skrev:
Det gør jeg altid altid, det gør jeg os i bil. Det er jeg ligeglad med. Det plejer at gå fint!

Ham kender jeg IRL.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#177 Skeloboy 13 år siden

Jeg er som altid gerne på madhold...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#178 davenport 13 år siden

Ønsker også rollen som fordrukken gæst!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#179 gi-jones 13 år siden

Jeg foreslår at vi, hvis Wimmie mener det seriøst fastlægger datoen d. 19 (weekenden før er meget snart). Derefter udnævner vi et hold til at købe ind og lave mad. Skeloboy har allerede meldt sig og jeg skal også gerne være med til det om nødvendigt (mine skills udi madlavning er begrænsede).

Lets hear!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#180 Kruse 13 år siden

gi-jones (179) skrev:
jeg skal også gerne være med til det om nødvendigt (mine skills udi madlavning er begrænsede).

Jeg kan også godt hjælpe til med maden, selvom at jeg heller ikke har den store erfaring med sådan en gang julefrokostmad.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: