Mombies house, mombies rules. Den har jo været up for grabs men der var jo ikke andre der kunne/ville. Først til mølle får først kølle.... Wait a minute.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Tror vi var 20 sidste julefrokost...eller 22. Det kan godt være vi lige kan være 22 men så tror jeg heller ikke der er plads til flere ;) Nu er gæsteværelset jo også lavet om til babyværelse, så med mindre én vil sove i tremmesengen, så er der også lidt mindre soveplads i år ;) (nåja, der er jo altid den klamme Fritzl-kælder ;)
Gi-jones> You can make it! :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
thumbs up til Tarteletter, men det kræver en del ovn plads, hvis vi snakker et par stykker pr person
Sønderjysk hvidkål kommer man jo også langt med, til både deller og steg, kunne måske godt hjælpe køkkenholdet lidt også salte en ribensteg eller to så de bare skal i ovnen
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Synes godt vi bare kan holde det simpelt...det er det letteste, men hvis folk gerne vil have noget andet end bare sild og svin...så laver jeg gerne det :)
#191 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#192 Bony 13 år siden
#193 Skeloboy 13 år siden
Dog...vil jeg meget gerne hentes i Odense, da det er pænt besværligt at slæbe alt det mad med til bøh-landet i bus :)
Men jeg kan kun den 12. november...
#194 gi-jones 13 år siden
Jeg vil dog forsøge at få det til at lykkes.
Jeg er lidt mere bekymret for antallet. Kan vi holde os under 20 uden at holde nogen udenfor? Plejer vi ikke at være flere?
#195 HelmerJ 13 år siden
#196 wimmie 13 år siden
Tror vi var 20 sidste julefrokost...eller 22. Det kan godt være vi lige kan være 22 men så tror jeg heller ikke der er plads til flere ;)
Nu er gæsteværelset jo også lavet om til babyværelse, så med mindre én vil sove i tremmesengen, så er der også lidt mindre soveplads i år ;)
(nåja, der er jo altid den klamme Fritzl-kælder ;)
Gi-jones> You can make it! :D
#197 MOVIE1000 13 år siden
Men jeg er 98% med på den 12. da mit wildcard er gyldig til og med den 13. :D
wimmie hvor er det nu du har til huse henne?
#198 Skeloboy 13 år siden
Så er det datoen vist afgjort? ;)
Med hensyn til maden, skal det vel bare være den klassiske setup uden noget fancy? Sild, pålæg, svin på mange måder...
Eller man kan lave den fræk:
Røget ål med æggestand og rugbrød
Tarteletter
Glaseret skinke med grønlangkål og brune kartofler
ÅÅÅst eller ris a la mande
#199 HelmerJ 13 år siden
Sønderjysk hvidkål kommer man jo også langt med, til både deller og steg,
kunne måske godt hjælpe køkkenholdet lidt også salte en ribensteg eller to så de bare skal i ovnen
#200 Skeloboy 13 år siden