Der er nu 11 "tilmeldte" (interesserede) så der er stadig plads. Det er uvist om husbonden deltager da han måske har andre planer, så lad os bare sige at 20 udover mig selv - så må husbonden sidde på gulvet hvis der bliver fyldt op :p
Jeg tænkte på om vi ikke bare kunne gøre sådan i år at madholdet ankommer lidt før og så tager vi til Assens og handler ind? - der er ikke så langt, der er masser af butikker og nu har vi jo stor bil med plads :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Der er nu 11 "tilmeldte" (interesserede) så der er stadig plads. Det er uvist om husbonden deltager da han måske har andre planer, så lad os bare sige at 20 udover mig selv - så må husbonden sidde på gulvet hvis der bliver fyldt op :p
Er jeg inkluderet i de 11? :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jeg har set datoen nu og vil lige undersøge det. Jeg er i hvert fald interesseret. Specielt hvis der er nogen Fynboer der kører bil frem/tilbage. Benway?
#221 PredatorX 13 år siden
#222 gi-jones 13 år siden
Men for the record er jeg stadig mere hooked på d. 19!
#223 wimmie 13 år siden
Jeg tænkte på om vi ikke bare kunne gøre sådan i år at madholdet ankommer lidt før og så tager vi til Assens og handler ind? - der er ikke så langt, der er masser af butikker og nu har vi jo stor bil med plads :)
#224 Collateral 13 år siden
Er jeg inkluderet i de 11? :)
#225 wimmie 13 år siden
Kan set at du har skrevet dit nick i afstemningen, så du er talt med.
#226 Collateral 13 år siden
Aaah ok. Vidste ikke om den var blevet abandoned en smule efter datoen var besluttet :)
#227 Bony 13 år siden
Snøft ja, det bliver sgu' trist! :-( Du må lige give lyd når du rammer DK igen engang, så skal vi have noget teq og rød-dejlig-drik igen! ;-)
Øhh, nej tak? Jeg tror du forveksler det med en af dine fælder. GAME OVER! ;-)
#228 Kruse 13 år siden
#229 Patriarch 13 år siden
#230 Kruse 13 år siden