Hej lille tulipan, hej lille tulipan Fra løg til blomst og det er godt nok flot Hej lille tulipan, hej lille tulipan Fra løg til blomst og det er godt nok flot
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Hej lille tulipan, hej lille tulipan Fra løg til blomst og det er godt nok flot Hej lille tulipan, hej lille tulipan Fra løg til blomst og det er godt nok flot
Er der nogen, der skal tidligt mod Sjælland eller bare Odense om søndagen eller sent om aftenen?
Ville så nødig misse dette fantastiske arrangement, men min tilstedeværelse er desværre påkrævet andetsteds om søndagen. :/
Hvis vi nu skulle følges, så ville jeg da ikke have noget imod, at skulle tage tidligt hjem søndag ihvertfald. Jeg synes at jeg har rigeligt med deadlines for tiden.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
I kan jo få nogen til at køre jer op til motorvejen, og så betale jer vejen til Ringsted med kropslige ydelser til lystige lastbilchauffører! Den får I gratis!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
I kan jo få nogen til at køre jer op til motorvejen, og så betale jer vejen til Ringsted med kropslige ydelser til lystige lastbilchauffører! Den får I gratis!
#311 davenport 13 år siden
#312 Skeloboy 13 år siden
#313 davenport 13 år siden
#314 Bony 13 år siden
Fra løg til blomst og det er godt nok flot
Hej lille tulipan, hej lille tulipan
Fra løg til blomst og det er godt nok flot
#315 Wangsgaard 13 år siden
Er stadigvæk enormt glad for den :P
Bony så skal du også lave dansen til sangen :D
#316 evermind 13 år siden
Ville så nødig misse dette fantastiske arrangement, men min tilstedeværelse er desværre påkrævet andetsteds om søndagen. :/
#317 Bony 13 år siden
Hvis vi nu skulle følges, så ville jeg da ikke have noget imod, at skulle tage tidligt hjem søndag ihvertfald. Jeg synes at jeg har rigeligt med deadlines for tiden.
#318 gi-jones 13 år siden
#319 Patriarch 13 år siden
Nej tak. Jeg arbejder ikke weekender.
#320 Nicki52 13 år siden
Okay, amfetamin kunne jeg ikke finde på at tage. Men jeg er nysgerrig omkring hash. Vil bare prøve det en gang.