Jeg ville nok ikke linke til din samling, når Sex & The City er imellem ;)
Jeg har nu intet problem med at have den film i samlingen (ps. prøv det hvis du er single - den virker hver gang når du har en af det modsatte køn på besøg) - desuden så skal der være adspredelse i min samling og noget for enhver smag - og så er filmen altså heller ikke så dårlig som folk nu går og siger - javist der er nogle flaw IMO men over-all så var jeg da tilfreds - jeg så nu mere filmen som ett comedy-drama -
PS. det her er kun et udpluk af samlingen - der er mange flere....
Jeg har nu intet problem med at have den film i samlingen (ps. prøv det hvis du er single - den virker hver gang når du har en af det modsatte køn på besøg)
Det kommer nok an på hvilken type piger man går efter ;) - er ret sikker på det ikke ville virke på mig, :p
...
Hey, det var en idé til et datingshow for nørder; "Scor på din filmsamling" - man viser sin filmsamling og så skal man vælge sin partner ud fra hvilke film han/hun har stående :D
I would definitely watch it!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#56 Jeg tror nu også, at de kærester jeg har haft igennem tiden inkl. den jeg har nu, ville kigge lidt skævt på mig, hvis jeg havde den film i samlingen. Kommer vel meget an på hvilken type mennesker man er til.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Det kommer nok an på hvilken type piger man går efter ;) - er ret sikker på det ikke ville virke på mig, :p
...
Det har være en stor succes - og hvis ikke med forhold så med veninder - men nu er du vist heller ikke "single" wimmie så det er da klart det ikke vil virke på dig - og sikkert heller ikke hvis du var, nok har vi forskelleige smag men man kan vist ikke dele det op i typer -
Men jeg har sikkert andre film i samlingen der kan kan friste dig (og her tænker jeg ikke noget skummelt) :D
Jeg er med. Selvom det gik lidt fail med indvielsesritualet i går hos wimmie, har jeg mod på Julefrokosten. De tredjegradsforbrændinger gør slet ikke noget...
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Julefrokosten har sit eget ritual, der bla. byder på krondyr i et mørkt rum, sæbespåner og sæd, samt en fransk film optaget i negativ, og som foregår baglæns.
Glæd dig!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#51 wimmie 13 år siden
I wonder why... ;)
#52 dyg 13 år siden
#53 wimmie 13 år siden
Snildt!
#54 Bony 13 år siden
#55 Mark Malmstrøm 13 år siden
Jeg har nu intet problem med at have den film i samlingen (ps. prøv det hvis du er single - den virker hver gang når du har en af det modsatte køn på besøg) - desuden så skal der være adspredelse i min samling og noget for enhver smag - og så er filmen altså heller ikke så dårlig som folk nu går og siger - javist der er nogle flaw IMO men over-all så var jeg da tilfreds - jeg så nu mere filmen som ett comedy-drama -
PS. det her er kun et udpluk af samlingen - der er mange flere....
#56 wimmie 13 år siden
Det kommer nok an på hvilken type piger man går efter ;)
- er ret sikker på det ikke ville virke på mig, :p
...
Hey, det var en idé til et datingshow for nørder; "Scor på din filmsamling" - man viser sin filmsamling og så skal man vælge sin partner ud fra hvilke film han/hun har stående :D
I would definitely watch it!
#57 Lord Beef Jerky 13 år siden
#58 Mark Malmstrøm 13 år siden
Det har være en stor succes - og hvis ikke med forhold så med veninder - men nu er du vist heller ikke "single" wimmie så det er da klart det ikke vil virke på dig - og sikkert heller ikke hvis du var, nok har vi forskelleige smag men man kan vist ikke dele det op i typer -
Men jeg har sikkert andre film i samlingen der kan kan friste dig (og her tænker jeg ikke noget skummelt) :D
#59 Nicki52 13 år siden
#60 davenport 13 år siden
Glæd dig!!!