Gravatar

#51 wimmie 13 år siden

I wonder why... ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#52 dyg 13 år siden

Jeg har ca. 12m2 altan, der kan vi vel sagtens være.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#53 wimmie 13 år siden

Snildt!
Gravatar

#54 Bony 13 år siden

Yay, flerlags-fest ligesom i folkeren! :-P
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#55 Mark Malmstrøm 13 år siden

Skeloboy (49) skrev:
Jeg ville nok ikke linke til din samling, når Sex & The City er imellem ;)

Jeg har nu intet problem med at have den film i samlingen (ps. prøv det hvis du er single - den virker hver gang når du har en af det modsatte køn på besøg) - desuden så skal der være adspredelse i min samling og noget for enhver smag - og så er filmen altså heller ikke så dårlig som folk nu går og siger - javist der er nogle flaw IMO men over-all så var jeg da tilfreds - jeg så nu mere filmen som ett comedy-drama -

PS. det her er kun et udpluk af samlingen - der er mange flere....
Gravatar

#56 wimmie 13 år siden

Mark Malmstrøm (55) skrev:
Jeg har nu intet problem med at have den film i samlingen (ps. prøv det hvis du er single - den virker hver gang når du har en af det modsatte køn på besøg)

Det kommer nok an på hvilken type piger man går efter ;)
- er ret sikker på det ikke ville virke på mig, :p

...

Hey, det var en idé til et datingshow for nørder; "Scor på din filmsamling" - man viser sin filmsamling og så skal man vælge sin partner ud fra hvilke film han/hun har stående :D

I would definitely watch it!
Gravatar

#57 Lord Beef Jerky 13 år siden

#56 Jeg tror nu også, at de kærester jeg har haft igennem tiden inkl. den jeg har nu, ville kigge lidt skævt på mig, hvis jeg havde den film i samlingen. Kommer vel meget an på hvilken type mennesker man er til.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#58 Mark Malmstrøm 13 år siden

wimmie (56) skrev:
Det kommer nok an på hvilken type piger man går efter ;)
- er ret sikker på det ikke ville virke på mig, :p

...

Det har være en stor succes - og hvis ikke med forhold så med veninder - men nu er du vist heller ikke "single" wimmie så det er da klart det ikke vil virke på dig - og sikkert heller ikke hvis du var, nok har vi forskelleige smag men man kan vist ikke dele det op i typer -

Men jeg har sikkert andre film i samlingen der kan kan friste dig (og her tænker jeg ikke noget skummelt) :D
Gravatar

#59 Nicki52 13 år siden

Jeg er med. Selvom det gik lidt fail med indvielsesritualet i går hos wimmie, har jeg mod på Julefrokosten. De tredjegradsforbrændinger gør slet ikke noget...
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#60 davenport 13 år siden

Julefrokosten har sit eget ritual, der bla. byder på krondyr i et mørkt rum, sæbespåner og sæd, samt en fransk film optaget i negativ, og som foregår baglæns.

Glæd dig!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: