Jeg er frisk nok ;) Til gengæld har jeg brugt en times tid på at få håndvasken i orden igen - nu er 3 afløb fyldt med afløbsrens - så må vi købe en svupper i morgen hvis det ikke kan tage det ;)
Men køkken og stue er stort set back to normal.
Tak for en sjov og hyggelig aften :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jamen så er jeg også hjemme. Bortset fra den lidt hektiske afsked (kan hilse og sige at en taxa fra Turup til Børkop koster knap 1000 kroner), var det en rigtig hyggelig aften og nat!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Selv tak - håber du kom godt hjem :) er ret imponeret over at du kunne falde i søvn inde på kontoret med åben dør - lige ud til en højstsnorkende Skelo ;)
BTW. Håndvasken er sit gode gamle selv igen efter en god omgang afløbsrens. Den er nu rengjort og desinficeret og alt hvad den har brug for nu er en omgang terapi sammen med den dyne Evermind lånte ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Selv tak - håber du kom godt hjem :) er ret imponeret over at du kunne falde i søvn inde på kontoret med åben dør - lige ud til en højstsnorkende Skelo ;)
Ja, men lige som kom hen på busterminalen i Herning, kørte bussen og jeg måtte vente til 17.20, før den næste gik. Men nu er jeg kommet hjem, skal have lavet lidt mad og skal der vidst ses Hanna Montana i aften. ;)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#51 davenport 13 år siden
#52 wimmie 13 år siden
Til gengæld har jeg brugt en times tid på at få håndvasken i orden igen - nu er 3 afløb fyldt med afløbsrens - så må vi købe en svupper i morgen hvis det ikke kan tage det ;)
Men køkken og stue er stort set back to normal.
Tak for en sjov og hyggelig aften :)
#53 TP-DK 13 år siden
Det lyder som en historie der skal deles med resten af Filmz ;-)
#54 DarkLight 13 år siden
Ja kom så med det. Hvem gik kold i håndvasken?
#55 Collateral 13 år siden
#56 wimmie 13 år siden
Godt du ikke selv skulle betale så ;)
#57 Collateral 13 år siden
Skulle dog lægge ud men bortset fra det har du helt ret :)
Hold op hvor er jeg i øvrigt træt, lå rigtig godt i jeres sofa, meeeen det var ikke specielt mange timer jeg/vi fik sovet.
#58 Neranders 13 år siden
"That's rough, buddy."
#59 wimmie 13 år siden
Selv tak - håber du kom godt hjem :)
er ret imponeret over at du kunne falde i søvn inde på kontoret med åben dør - lige ud til en højstsnorkende Skelo ;)
BTW. Håndvasken er sit gode gamle selv igen efter en god omgang afløbsrens. Den er nu rengjort og desinficeret og alt hvad den har brug for nu er en omgang terapi sammen med den dyne Evermind lånte ;)
#60 Neranders 13 år siden
Ja, men lige som kom hen på busterminalen i Herning, kørte bussen og jeg måtte vente til 17.20, før den næste gik. Men nu er jeg kommet hjem, skal have lavet lidt mad og skal der vidst ses Hanna Montana i aften. ;)
"That's rough, buddy."