Gravatar

#61 davenport 13 år siden

Med blod ned af lårene????
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#62 gi-jones 13 år siden

Collateral (55) skrev:
Jamen så er jeg også hjemme. Bortset fra den lidt hektiske afsked (kan hilse og sige at en taxa fra Turup til Børkop koster knap 1000 kroner), var det en rigtig hyggelig aften og nat!
Det lyder som om jeg gik glip af noget alligevel. Hvad skete der?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#63 Collateral 13 år siden

gi-jones (62) skrev:
Det lyder som om jeg gik glip af noget alligevel. Hvad skete der?

Skulle bare hen og filme noget gejl for KFUM/KFUK og de blev utålmodige. Så jeg var nødt til at tage en taxa -_- Fortryder lidt jeg sagde ja til det projekt i første omgang. Det er tåkrummende skidt. Men ja ja :) Så fik man da også kørt lidt i taxa.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#64 Wangsgaard 13 år siden

Så hvornår er sommerfesten eller er i måske klar til juleforkost 2.0 ? :D
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#65 Skeloboy 13 år siden

Kan slet ikke overskue at tænke på en fest lige nu...:)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#66 Neranders 13 år siden

wimmie (59) skrev:
er ret imponeret over at du kunne falde i søvn inde på kontoret med åben dør - lige ud til en højstsnorkende Skelo ;)

Han må have snorket med meget kraftig kloroform-ånde. Normalt kan jeg heller ikke sove for snorken, men han må have snorket i Neranders-venlige frekvenser.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#67 HelmerJ 13 år siden

Tak til dem der deltog, for endnu en forrygende julefrokost.
Indicier taler for det skulle være mig der fyldte vasken så den tager jeg på min kappe.

Beklager det med vasken, men godt at høre den overlevede.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#68 wimmie 13 år siden

Vasken er fin igen - til gengæld trækker toilettet ikke så godt. Men mon ikke den bare har brug for et par dages rekreation? ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#69 HelmerJ 13 år siden

Tror du ikke også den svanehals er blevet fodret en del mere en den plejer. Den er nok mæt
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#70 tiany 13 år siden

Jeg har valgt at fjerne det ene billede af Rubens alternative indpakning på facebook, da jeg er blevet gjort opmærksom på at jeg risikere at få min profil spærret hvis FB-censuren opfanger billeder af en særlig karakter aka pik
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: