Det er skam sandt :) Og hvis du ikke kommer med næste år, så arrangerer vi en boksekamp mellem dig og Uwe... eller også tvinger vi dig til at se alle hans film - "A Clockwork Orange"-style!
Davenport> Det er vist min sorte hue/tevarmer jeg har glemt...min helt nye hue/tevarmer :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#14 Det er desværre kun en plastform. Det kunne ellers have været fedt at lave en hjernekage, ikke mindst fordi konsistensen så ikke ville være lige så skør.
Men når det nu er, er budding trods alt ikke at foragte. Vanillebudding tilsat et par spiseskefulde kakaopulver, så er den rigtige lysebrune farve der. Inden serveringen hældte jeg rød konditorfarve over hjernen.
Velbekomme. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#11 Bony 15 år siden
#12 Thomsen 15 år siden
#13 evermind 15 år siden
#14 Highland Park 15 år siden
#15 Outbound Sith 15 år siden
Og så alligevel ikke...
Fox Mulder
#16 wimmie 15 år siden
Det er skam sandt :)
Og hvis du ikke kommer med næste år, så arrangerer vi en boksekamp mellem dig og Uwe... eller også tvinger vi dig til at se alle hans film - "A Clockwork Orange"-style!
Davenport> Det er vist min sorte hue/tevarmer jeg har glemt...min helt nye hue/tevarmer :(
#17 Outbound Sith 15 år siden
Fox Mulder
#18 tiany 15 år siden
#19 evermind 15 år siden
Men når det nu er, er budding trods alt ikke at foragte. Vanillebudding tilsat et par spiseskefulde kakaopulver, så er den rigtige lysebrune farve der. Inden serveringen hældte jeg rød konditorfarve over hjernen.
Velbekomme. :)
#20 MuManden 15 år siden
#1 - Ser dit køkken virkelig sådan ud ;-)