Gravatar

#11 Bony 15 år siden

Jeg har det pænt skidt. Tak for i går alle sammen. Fed fest, i hvert fald det af den som jeg kan huske...
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#12 Thomsen 15 år siden

Haha, det ser ud til at have været en hyggelig aften. Jeg må seriøst have anskaffet mig sådan en hjerne-form.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#13 evermind 15 år siden

#12 Den er altid et sikkert hit! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#14 Highland Park 15 år siden

#13: Er det en silikoneform? Hvor kan den købes?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#15 Outbound Sith 15 år siden

Evermind påstår, at han holdt tale og skålede for mig, og at wimmie truede med at pudse Uwe Boll på mig. Det var næsten som at være der selv!

Og så alligevel ikke...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#16 wimmie 15 år siden

Det er skam sandt :)
Og hvis du ikke kommer med næste år, så arrangerer vi en boksekamp mellem dig og Uwe... eller også tvinger vi dig til at se alle hans film - "A Clockwork Orange"-style!

Davenport> Det er vist min sorte hue/tevarmer jeg har glemt...min helt nye hue/tevarmer :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17 Outbound Sith 15 år siden

Ah, yes. Dr. Boll and the good old ultra-violence. :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#18 tiany 15 år siden

Jeg er lige finde ud af at få min billeder lagt op - internettet brokker sig lidt, så jeg prøver lige igen i morgen...
Valar morghulis
Gravatar

#19 evermind 15 år siden

#14 Det er desværre kun en plastform. Det kunne ellers have været fedt at lave en hjernekage, ikke mindst fordi konsistensen så ikke ville være lige så skør.

Men når det nu er, er budding trods alt ikke at foragte. Vanillebudding tilsat et par spiseskefulde kakaopulver, så er den rigtige lysebrune farve der. Inden serveringen hældte jeg rød konditorfarve over hjernen.

Velbekomme. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#20 MuManden 15 år siden

Det bliver også først imorgen jeg gider at rode med mine billeder.

#1 - Ser dit køkken virkelig sådan ud ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: