Tak for en hyggelig aften. Mine billeder bliver lagt op post-onsdag.
Gik direkte i seng da jeg kom hjem, og vågnede op med en forkølelse og har pt. været på skolen i 14 timer. Tror sygdomen er en blanding af druk i 2 dage, manglede søvn, men man lever jo kun en gang.
#39 Ja lige indtil jeg fik en Borat mankini i pakkelegen :(
Holdt så meget aaaaf den, som med den om naaaatten!!! ... så det undrer mig, at du ikke kan medgive, at det har været en succes for i det mindste PredatorX? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#41 frankdrebin 15 år siden
#42 PredatorX 15 år siden
Aaarrhhh pjat med dig! Du elskede den jo!! Du nærmest dirrede af jubel og længsel på at komme hjem foran spejlet og prøve den på.
Har du iøvrigt overvejet om den er (bare lidt) brugt ? ;-)
#43 wimmie 15 år siden
Det er vel den originale?
#44 Wangsgaard 15 år siden
Gik direkte i seng da jeg kom hjem, og vågnede op med en forkølelse og har pt. været på skolen i 14 timer.
Tror sygdomen er en blanding af druk i 2 dage, manglede søvn, men man lever jo kun en gang.
Glæder mig helt til at få læst i min kattebog :D
#45 PredatorX 15 år siden
Puha, nu skal du ikke få Hr. Smukke-Nat igang :-)
#46 PredatorX 15 år siden
Naturligvis... Men jeg skulle da have fornøjelsen af at "dele køje" med Mister Borat.
#47 Michael Andersen 15 år siden
Af din kæreste f.eks? Hvad hedder han? ;D
#48 evermind 15 år siden
Holdt så meget aaaaf den, som med den om naaaatten!!! ... så det undrer mig, at du ikke kan medgive, at det har været en succes for i det mindste PredatorX? :)
#49 The Insider 15 år siden
#50 Wangsgaard 15 år siden
Så ville du i det mindste have en undskyldning :P