Inspireret af en "debat" på mit arbejde opretter jeg lige en lille hyggetråd :) Synes det kunne være sjovt at se jer filmzbrugere da I var små og uskyldige :D Så find jeres bedste børne/ungdomsbilleder frem - gerne flere billeder - også i jeres Star Wars fanboyfastelavnoutfits ;)
Jeg lægger ud - var et ret nuttet barn hvis jeg selv skal sige det ;p
Meget lidt vides om Elwoods fortid, nogen siger han bare var der en dag, andre at han brændte sine børnebilleder, som et satanisk offer til den almægtige gud.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 - Det er synd, at nuttetheden forsvandt med tiden :P
Jeg skal nok lige kigge gemmerne igennem, når jeg kommer hjem fra jule tam-tam om nogle dage. Jeg ved, at jeg i hvert fald har et enkelt gyseligt billede fra midt-80erne... Virkeligt gyseligt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1 wimmie 15 år siden
Synes det kunne være sjovt at se jer filmzbrugere da I var små og uskyldige :D
Så find jeres bedste børne/ungdomsbilleder frem - gerne flere billeder - også i jeres Star Wars fanboyfastelavnoutfits ;)
Jeg lægger ud - var et ret nuttet barn hvis jeg selv skal sige det ;p
Winnie 3 år
Winnie 6 år
#2 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 dyg 15 år siden
Jeg skal nok lige kigge gemmerne igennem, når jeg kommer hjem fra jule tam-tam om nogle dage. Jeg ved, at jeg i hvert fald har et enkelt gyseligt billede fra midt-80erne... Virkeligt gyseligt.
#4 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"