Hey Jeg er i Århus tirsdag til torsdag, og tænkte på om der ikke er nogen der vil mødes. Evt. til noget føde og nogle kolde pils? Jeg skal bo på Hotel Comfort Atlantic, Europaplads 10, hvilket jeg har hørt, er tæt på Åen og en masse sjov. Der er også Uefa finale, så der er grunde nok til at hooke op med den fede her. Jeg er hjemme indtil mandag aften, så skriv lige her inden. (Har ikke computer på hotellet, så jeg kan ikke tjekke)
Håber der er nogen der gider... OG TØR!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg kunne måske godt overtales til noget, hvis et par andre er med også (tør ikke møde fremmede mænd alene :). Jeg er dog på ingen måde fodbold-interesseret, så dét bliver nok uden mig :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Well, jeg er der jo både tirs og ons aften, og bold er den 14. Jeg skal alligevel lave noget, for ellers sidder jeg bare alene på mit hotelværelse, og sniper folk på gaden, eller sliber min økse.. ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Som min kalender ser ud nu er det egentligt kun fredag, der er ledig (og den er alligevel ikke ledig, da der skal gøres klar til en weekend med gæster og Århus Ølfestival) :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg bevæger mig ellers jævnligt rundt på de kanter, ifb med arbejde, og har spenderet mange kedelige aftener på diverse hoteller. Men i næste uge har jeg ikke lige en tur til det jydske. Springer dog til hvis der dukker noget op...... godt initiaviv ellers. En snak om film og mad er jo aldrig af vejen :-)
Det er ikke helt usandsynligt at jeg er med på en øl, og jeg skylder vist også en. Jeg ved dog først lige i morgen om jeg kan. Fodbold lyder heller ikke helt tosset :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#1 davenport 17 år siden
Jeg er i Århus tirsdag til torsdag, og tænkte på om der ikke er nogen der vil mødes. Evt. til noget føde og nogle kolde pils?
Jeg skal bo på Hotel Comfort Atlantic, Europaplads 10, hvilket jeg har hørt, er tæt på Åen og en masse sjov.
Der er også Uefa finale, så der er grunde nok til at hooke op med den fede her.
Jeg er hjemme indtil mandag aften, så skriv lige her inden. (Har ikke computer på hotellet, så jeg kan ikke tjekke)
Håber der er nogen der gider... OG TØR!
#2 gi-jones 17 år siden
#3 davenport 17 år siden
#4 davenport 17 år siden
#5 dyg 17 år siden
#6 gi-jones 17 år siden
#7 filmz-bullettooth 17 år siden
#8 davenport 17 år siden
#9 filmz-vassago 17 år siden
#10 filmz-vassago 17 år siden