Jeg var inde og se Dreamcatcher i går aftes til Natfilm, og til min store glæde viste de Animatrix-filmen, Final Flight of the Osiris, inden Dreamcatcher (som i øvrigt stank noget så fælt).
Jeg har aldrig set noget så sindssyg CGI som i den kortfilm. Nej hvor er Square Pictures dog kommet langt bare siden Final Fantasy. I starten er der en kampscene, under hvilken jeg bare sad med åben mund og polypper og stirrede på hvor sindssygt det var lavet.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#1: Jeg var også inde og se den til Natfilm. Og jeg er helt enig med dig! Selvom "Dreamcatcher" ikke just var nogen succes (i mine øjne), var "Final Flight of the Osiris" alle pengene værd. Alle i biografen var også helt vilde og jublede efter den 9 minutter lange kortfilmen sluttede. Der var dog ingen jubel efter Dreamcatcher's (ca.) 2 timer.
hvordan kan man dog også blive glad over en film som dreamcatcher efter man har set animatrix'en, alle hankøns-nørder har sgu da et par hvide klatter på bukserne når den er slut :)
#1 Spanner 23 år siden
Jeg har aldrig set noget så sindssyg CGI som i den kortfilm. Nej hvor er Square Pictures dog kommet langt bare siden Final Fantasy. I starten er der en kampscene, under hvilken jeg bare sad med åben mund og polypper og stirrede på hvor sindssygt det var lavet.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#2 Corgan 22 år siden
Selvom "Dreamcatcher" ikke just var nogen succes (i mine øjne), var "Final Flight of the Osiris" alle pengene værd. Alle i biografen var også helt vilde og jublede efter den 9 minutter lange kortfilmen sluttede. Der var dog ingen jubel efter Dreamcatcher's (ca.) 2 timer.
#3 filmz-Funkymonkey 22 år siden