#13 Ja umiddelbart kan jeg ikke lige se nogen "catch". Med mindre lortet sprænger i luften, når jeg sætter stikket eller Deadwood kun kommer på HD i Region B :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Undrer mig dog stadig over at Sony har lavet controller med indbygget batteri, vil det så sige at når den engang løber tør (ikke kan lades op mere) så skal man købe en ny controller ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det havde jeg faktisk aldrig overvejet.. Kan være man skal anbefale sin ven, der er ejer af den sorte box, at køre batterierne flade inden han lader dem, for at få mest muligt ud af dem ..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Men bestilte du bare via. linket på amazon, eller hvad gik det der American Shopper lige ud på ?
Synes jeg har hørt noget om Sony måske ku udskifte dem, men spørgsmålet er så hvad prisen er for det.
Hmm intressant lille spørgsmål jeg faktisk selv bragte frem, nogen der ved hel præcis, hvad Sony's tilgang til dette er.
Når Controlleren engang løber tør, og ikke kan lades op mere, skifter de så batterierne for en mod en pris? eller skal man ud og købe en ny controller til den tid.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 elwood 18 år siden
Lige umiddelbart lyder det her da som et ret godt tilbud.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 filmz-Bruce 18 år siden
Billeder
Tråd
Man skal bare have et stik, som passer i strømforsyningen.
#13 elwood 18 år siden
Hvo'en fungere det med Garanti, når den er købt i udlandet ?
#14 filmz-Bruce 18 år siden
#15 elwood 18 år siden
#16 HonoDelLoce 18 år siden
Arh yes, de lider af apple-syndromet..
Det havde jeg faktisk aldrig overvejet.. Kan være man skal anbefale sin ven, der er ejer af den sorte box, at køre batterierne flade inden han lader dem, for at få mest muligt ud af dem ..
#17 mr gaijin 18 år siden
#18 filmz-Bruce 18 år siden
#19 HonoDelLoce 18 år siden
Jo jo - men batterierne bliver jo slidt op på et tidspunkt og kan ikke længere lades..
Og hva så .. ? :)
#20 elwood 18 år siden
Synes jeg har hørt noget om Sony måske ku udskifte dem, men spørgsmålet er så hvad prisen er for det.
Hmm intressant lille spørgsmål jeg faktisk selv bragte frem, nogen der ved hel præcis, hvad Sony's tilgang til dette er.
Når Controlleren engang løber tør, og ikke kan lades op mere, skifter de så batterierne for en mod en pris? eller skal man ud og købe en ny controller til den tid.