Jeg mente nu mere at Firely og filmz-folk er et ømtåleligt emne. De fleste folk herinde er vilde med det, og kede af det blev aflyst. Så nej, ikke flere. Men filmen Serenity kan du da hygge dig med bagefter.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jah det hele gøres jo desværre op i penge efterhånden...
Men syntes det er lidt mærkeligt, for en serie som Stargate SG1 kan da ikke måle sig med Firefly, og Stargate fik da lavet 10 sæsoner... og tror da heller ikke at den var særlig billig at producerer...
#9 Jep jeg er så vild med det, fordi det siger så meget om Mal som karakter synes jeg 8-)
men der er jo mange, den her er nu også sød..
Mal: "I don't believe there's a power in the 'verse that can stop Kaylee from being cheerful." (he smiles at her, never stopping working) "Sometimes you just wanna duct tape her mouth and dump her in the hold for a month."
eller
Mal: "We're not gonna die. We can't die, Bendis. You know why? Because we are so...very...pretty. We are just too pretty for God to let us die."
Firefly er quotetastic!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 filmz-plysgaard 16 år siden
Er blevet helt opslugt af serien Firefly, så ville lige hører om der er nogen som ved om der kommer en sæson 2..
Hvis ikke... Hvorfor????
#2 DarkLight 16 år siden
#3 filmz-plysgaard 16 år siden
Sikke dog en træls kommentar... jeg spurgte jo ikke om folk kunne lide serien..
#4 DarkLight 16 år siden
#5 filmz-plysgaard 16 år siden
Ved du så hvorfor serien blev aflyst??
#6 DarkLight 16 år siden
#7 filmz-plysgaard 16 år siden
Jah det hele gøres jo desværre op i penge efterhånden...
Men syntes det er lidt mærkeligt, for en serie som Stargate SG1 kan da ikke måle sig med Firefly, og Stargate fik da lavet 10 sæsoner... og tror da heller ikke at den var særlig billig at producerer...
#8 elwood 16 år siden
Best Sci fi series ever!
Sry BSG 8-)
Men Mal er min store helt, og den munter Jayne. Kaylee Frye mmm.
Inara: (pissed) "What did I say to you about barging into my shuttle?"
Mal: "That it was manly and impulsive?"
Inara: "Yes, precisely. Only the exact phrase I used was 'don't'."
Jeg elsker den serier
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 DarkLight 16 år siden
#10 elwood 16 år siden
men der er jo mange, den her er nu også sød..
Mal: "I don't believe there's a power in the 'verse that can stop Kaylee from being cheerful." (he smiles at her, never stopping working) "Sometimes you just wanna duct tape her mouth and dump her in the hold for a month."
eller
Mal: "We're not gonna die. We can't die, Bendis. You know why? Because we are so...very...pretty. We are just too pretty for God to let us die."
Firefly er quotetastic!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"