Problemet er, når fruen kommer hjem, og starter Firefox. Så starter siden på den jeg sidst var på, og det kan til tider være sider der indeholder noget hun bestemt ikke mener jeg skal sidde og kigge på når hun ikke er hjemme.
Jeg kan selvfølgelig godt lave sådan, at Firefox intet husker, men det er også for træls, at skal logge ind alle de steder, man skal og den kan hverken huske mail adr eller passwords.
Jeg kunne godt tænke mig, at Firefox ALTID startede på google, men den option, kan jeg ikke rigtig finde?
Det vil nok blive fjernet fra siden, men det der fik hende til at skralle af, var at kvinden i videoen, var af en betydelig ældre alder, end hvad jeg burde tilfredstille mig selv ved...
www . tube8 . com
Og så var søge ordet Nina Hartley (Har altid haft en svaghed for hende ) :-)
#1 MadMartigan 16 år siden
Nogen der har erfaringer med Firefox?
Problemet er, når fruen kommer hjem, og starter Firefox. Så starter siden på den jeg sidst var på, og det kan til tider være sider der indeholder noget hun bestemt ikke mener jeg skal sidde og kigge på når hun ikke er hjemme.
Jeg kan selvfølgelig godt lave sådan, at Firefox intet husker, men det er også for træls, at skal logge ind alle de steder, man skal og den kan hverken huske mail adr eller passwords.
Jeg kunne godt tænke mig, at Firefox ALTID startede på google, men den option, kan jeg ikke rigtig finde?
Nogen der kan det ?
På Forhånd Tak.
#2 DarkLight 16 år siden
#3 filmz-Kadann 16 år siden
Funktioner > Indstillinger > "Når Firefox Starter" - sæt den til "Vis min startside".
Sæt "Startside" til http://www.google.com
Det er sådan man gør i Fx 3.x, dansk udgave, til Windows.
#4 MadMartigan 16 år siden
Mange Tak!
#5 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#6 MadMartigan 16 år siden
Tak.
#7 davenport 16 år siden
#8 filmz-Bruce 16 år siden
#9 MadMartigan 16 år siden
Det vil nok blive fjernet fra siden, men det der fik hende til at skralle af, var at kvinden i videoen, var af en betydelig ældre alder, end hvad jeg burde tilfredstille mig selv ved...
www . tube8 . com
Og så var søge ordet Nina Hartley (Har altid haft en svaghed for hende ) :-)
Jeg er vel ikke en eneste med det problem?
#10 filmz-Bruce 16 år siden