Gravatar

#1 SpielbergFreak 21 år siden

Hey jeg er lige kommet hjem fra en enestående og fantastisk oplevelse. Det er et kursus, som er 100% gratis skal det lige siges, som hedder Light Your Fire.

I har jo nok hørt om Firewalking, altså at man går på bare fødder over 5-6 meter glødende kul (mellem 500 og 800 grader varmt!)

Det lyder umiddelbart sindsygt, men galskaben stopper ikke her, en anden øvelse var at knække en pil op mod en væg, således at spidsen er mod halsen og så presser man indtil den knækker......

Men optakten til dette var et "slå-dig-lød-kursus" med alt hvad det indebære glæde, sorg, latter i kæmpe mængder!

Jeg er stadig helt oppe og køre, så det er nok lidt hutigt og forvirret skrevet det her, men læs selv videre og kig nærmere på DENNE SIDE

God fornøjelse:-)

Gravatar

#2 filmz-Kiwwy 21 år siden

lyder sgu som jehovas vidner
Gravatar

#3 SpielbergFreak 21 år siden

Det sagde jeg også:-)
Gravatar

#4 filmz-Kiwwy 21 år siden

tja hvis det virker for dig ;)
Gravatar

#5 filmz-Munk 21 år siden

Lyder da umiddelbart meget spændende, hvis man har brug for at prøve nogle grænser af..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#6 Lowkey 21 år siden

Hmmmm, er jeg den eneste her der har set Penn & Teller: Bullshit?
De har netop et afsnit dedikeret til at fortælle om disse tosse-kurser.
De forklarer blandt andet hvorfor det i virkeligheden ikke er specielt fantastisk hverken at gå på gløder eller knække pile med halsen.

Så længe man ikke betaler penge for den slags billige og halvplatte cirkus-tricks er det vel ok - så er det kun tiden man spilder.

HVORFOR SKAL OVERSKRIFTEN I ØVRIGT STÅ MED ALL-CAPS?
Daisy, Daisy...
Gravatar

#7 trekster 21 år siden

Lidt info:

http://skepdic.com/firewalk.html
http://tkdtutor.com/04Students/Knowledge/WhatsTrut...

På "The Skeptic's Dictionary" er der i øvrigt mange timers sjov læsning :)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#8 davenport 21 år siden

Jeg har været på Anthony Robbins 2 gange i Frankfurt.
Man kan sig hvad man vil om "pop-kurser", men effekten af mange mennesker, der arbejder mod samme mål, virker altså, hvis man er lidt åben for det.

Jeg var sammen med 8000 mennesker, og det gav en enestående synergieffekt.
Jeg kender godt den høje følelse man har efter disse kurser, det kan skabe fantastiske resultater for en selv.
Det er ikke det man gør, men effekten af det man deltager i.

Men hvis man går ind med negativ holdning, så får man ikke noget ud af det.
Men hvem betaler 10.000,- for ikke at få noget ud af det?

;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 davenport 21 år siden

Og Spielberkfreak:

Brug den "power" du har fået!
Effekten holder ca. 14 dage, hvor man stadig er i følelsen.
De 14 dage, kan man bruge meget konstruktivt, og det er virkeligt noget der skal bruges. Det er ikke en one-time begivenhed/oplevelse.
Det skal bruges!

God fornøjelse og tillykke :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 danschier.dk 21 år siden

#1 Det er fedt at gå på kul.
Jeg prøvede det tilbage i gyminasiet. Det var i fysik, hvor vi lavede projektarbejde om det at gå på kul. Det sluttede med at vi prøvede det af. Hele klassen, på græsplanen foran skolen, med masser af måbende sproglige det troede vi tryllede. Bagefter brugte vi gløderne til at riste pølser og brød, og fik en hyggelig fest ud af det. (ak ja de glade 90'er, de var noget specialt) ;-)

Skriv ny kommentar: