Gravatar

#11 ks 16 år siden

Det svinger vist meget fra virksomhed til virksomhed.

Har en ven, der arbejder på TV2. Der tilbydes alle medarbejdere et valg blandt 10-15 forskellige gaver, hvoraf flere er ganske lukrative. Han valgte fx et Skagen ur til en værdi af godt 900kr.
Gravatar

#12 filmz-yoshimura 16 år siden

På min gamle arbejdsplads skulle vi aflevere en ønskeseddel, og så blev der ellers indkøbt julegaver ud fra den - ganske hyggeligt at sidde og pakke ud sammen med kollegaerne til juleafslutning med glögg og hjemmebagte æbleskiver.

Men på mit nyt arbejde får vi sådan cirka en ren røv at trutte i - halleluja!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#13 inflector 16 år siden

Får nul og niks, måske 1 øl til julefrokosten, som vi også selv skal betale....det er satme usselt.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#14 davenport 16 år siden

Der var en gave da jeg kom til morgen. 3 flasker vin i en pæn trækasse med hasper på. Og et prefabrikeret kort fra chefen, der glædede sig til det fremtidige samarbejde i 09... Som jeg jo ikke er en del af.. Men han var stolt over fremgangen og at firmaet ekspanderer, hvilket så får mig til at tænke på, at de fyrer en del lige for tiden. Det passer dårligt sammen..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#15 duuk74 16 år siden

Sidst jeg fik firmajulegave var hos TDC hvor vi fik en chokoladekoger -_-
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#16 Mandalae 16 år siden

Jeg fik en wii sidste år.. Der arbejdede jeg dog ikke for newz.dk :)
If I grew up on a farm, and was retarded, Bruges might impress me, but I didn't, so it doesn't.

Skriv ny kommentar: