Gravatar

#11 davenport 22 år siden

Har alle de orginale. Det ser majestætisk ud på bordet.

- tv
- dvd 1
- dvd 2
- vcr
- denon avr 2802 :)

og et par i soveværelset..

_
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 DarkLight 22 år siden

Hmm der er åbenbart slet ingen der bruger AllinOne fjernbetjeninger...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#13 filmz-Dennis 22 år siden

#1.

Jeg har hele mit anlæg, fjernsyn, video, dvd, sorround i Phillips og kan derfor styre det hele med en fjernbetjening. Det koster lidt, men det er fedt ikke at rode rundt med alle de fjernbetjeninger.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#14 Guts 22 år siden

Jeg har 5 stk's...

TV
DVD
VHS
CD
PS2
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#15 filmz-vassago 22 år siden

Jeg havde på et tidspunkt 7-8 til at flyde, men efter at jeg har fået min Pioneer receiver, så har jeg ikke længere det problem. Den medfølgende fjernbetjening er nemlig ret fed. Den kan man nemlig sætte op til at virke med stort set alle produkter, man skal bare finde en kode i den medfølgende manual og taste den ind, så virker det fino.

Skulle man opleve at der ikke er en kode til produktet man ønsker at bruge fjernbetjeningen til - så kan den 'lagre' funktioner. Selv bilnøgler med elektronisk lås, så man kan låse bilen op med fjernbetjeningen :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#16 commy 22 år siden

det virker jo så kun med gamle biler med IR-fjernbetjeninger, alle nyere benytter roterende nøgler, og radiosignaler...
Gravatar

#17 filmz-vassago 22 år siden

Det er selvfølgelig rigtigt, men den virker stadig også til enkelte af dem man selv bygger ind.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

Skriv ny kommentar: