Gravatar

#1 DarkLight 22 år siden

Vi kender det alle sammen.
Bare man har en smule hifi ender man op med samme resultat; en kæmpe bunke fjernbetjeninger, som er mere til besvær end noget andet.
På nuværende tidspunkt er jeg i besiddelse af:

1 til Fjernsyn
1 til Sourround
1 til Xbox
1 til Anlæg(Som jeg ikke engang har længere. Fjernbetjeningen ligger dog stadig og fylder)

Jeg kan ikke fordrage at skulle rode dem igennem for at finde den rigtige, og så er min samling ikke engang særlig stor.

Jeg overvejer dog at blive problemet kvit med denne løsning.

Hvad siger I ? Hvor mange fjernbetjeninger har I ? Eller har I en universal, i så fald, hvilke en og er I tilfreds med den ?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 dyg 22 år siden

Jeg har kun tre fjernbetjeninger, og da de alle tre er meget forskellige har jeg ikke noget problem med dem.

Jeg har prøvet en del forskellige universal-fjernbetjeninger til gamle fjernsyn og videoer, men jeg har endnu aldrig fundet en, der kunne erstatte de originale, så derfor beholder jeg helst de originale, til de står helt af.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 MadMartigan 22 år siden

Jeg kender det alt for godt, før jeg købte en NAD L70 DVD-receiver hvor denne fjernbetjening høre med.

Den er jeg godt tilfreds med, den klare da mit fjernsyn, så må vi se når jeg modtager min parabol, om den så også kan dække den...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#4 DarkLight 22 år siden

Hvilke parabol modtager du ? Skal nemlig også have købt en digital modtager.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 McPeter 22 år siden

#3 - Damn, den ser lækker ud (L70)... Er den ligeså god som de skriver?!

Hører fjernbetjeningen med automatisk eller har du købt den ved siden af?

Mine fjernebetjeninger tæller:
- Anlæg
- Cd-spiller
- DVD-spiller
- Tv
- Video

Bruger dog ikke så tit cd- og video-fjernbetjeningerne, så de plejer at være stillet lidt væk...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6 MadMartigan 22 år siden

#4: Jeg har bestilt den her, og det er kun fordi, min Onkel er Parabolforhandler, og jeg på den måde kan få den til kostpris!

Jeg skal fortælle dig om den er god, den da jeg modtager den...

#5: Jeg syntes at (L 70) er en kanon god DVD-reciver, og det er måske også fordi min Stue ikke er særlig stor og den på den måde spiller stuen rigtig godt op... Fik de her højtalere med til en samlet pris på 8.999,- da de kørte tilbud...

Med hensyn Fjernbetjening, er jeg dog kommet en del i tvivl om det nu er den jeg fortæller det er, men ja der er ihvertfald en magen til med...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#7 DarkLight 22 år siden

#6, ser nice ud.
Findes også her med pris. [Link]

Jeg overvejer denne

Samsung skulle have nogle hurtige menu'er. Jeg havde ellers kig på en Force 1155S, men den er åbenbart blevet fjernet indenfor de sidste par dage.
Gravatar

#8 HeavyClaus 22 år siden

Jeg har 4

- TV
- Video
- Sorround
- DVD

Ser aldrig video ;) og min fjernbetjening til sorround kan også de fleste funktioner til min dvd (undtagen lyd, tekst og kamera skift) så dvd og video betjeninger ligger i skaber.
Hvis man skal have en universal vil nogen af de specielle funktioner til de forskellige ikke være der også kan det jo være lige meget ;)
Gravatar

#9 filmz-Kadann 22 år siden

Jeg har:

TV
DVD
LD
CD

Jeg havde også en til min reciever, som døde.. men ok, jeg brugte den ikke i forvejen. Fjernbetjeningen til min CD bliver heller aldrig brugt, da jeg bare smider en skive på, og lader den køre.

Jeg holder mig altid til de originale, da jeg ikke har den store fidus til all-in-one fjernbetjeninger.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#10 Zelle 22 år siden

Jeg har:
- Receiver
- CD
- MD
- DVD
- Video
- TV

Men som så mange andre bruger jeg næsten aldrig CD og MD.
Kan også bedst lide at have de originale fjernbetjeninger, men kan skam godt se fidusen ved at have det i en.
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens

Skriv ny kommentar: