Ekstremt offtopic emne at tage op.. Men det er da om Film. hvor mange af jer husker denne børnetime? :D jeg må stadig påstå at det er en af mine yndlings børnetimer. jeg så den da jeg var HEEELT lille på DR1 også har jeg senere hen slidt de VHS bånd ned min far optog det på. Børne tv fra den gang børnetimen var kvalitet ;P. eller noget..
Jeg tvivler på jeg er den eneste der kan huske denne børnetime. ? hvad er jeres minder omkring den stortset alle detaljer er gået tabt for mig Kan huske Arthur og Hans Pære havde nummer 42 som jeg senere har lært er en tribute til Hitchhikers guide to the galaxy :P.
også kan jeg huske Planeten jed Joakim og bamse snakkede med den. også var der selvfølige Forlæns og Baglæns Gonyf Gonyf. også kan jeg huske nogetn med en ovn og et dej bjerg O.o også kan jeg selvfølige! huske Arthur's sang :P
"Mit rigtige navn det er Arthur / men det er der ingen som ved / Min mor er et glimrende kukur / min far er en gammel planet / Jeg bo'de i Malmø til jeg var 50 / men dér blev jeg aldrig helt rigtig tilfreds / Så brugte jeg lidt af min fantasi / så nu er jeg bare en dreng på 10 / Jeg har lynende travlt / men jeg ta'r den med ro / Fantasien, fantasien, fantasien er go' / Jeg brugte lidt mere og fik job på en måne / og det var jo sjover' end hjemme i Skaane / Nu passer jeg 18 planeter om dagen / og netop for mig er det lige sagen / Jeg har lynende travlt / men jeg ta'r den med ro / Fantasien, fantasien, fantasien er go'"
Den dag jeg blev overbevist om at imdb.com var den fedeste side (næste efter filmz og google selvfølgelig) var da jeg fandt denne tekst derinde - både på dansk OG engelsk:
Mit rigtige navn det er Arthur men det er der ingen som ved Min mor er et glimrende kukur min far er en gammel planet
Jeg bo'de i Malmø til jeg var 50 men dér blev jeg aldrig helt rigtig tilfreds Så brugte jeg lidt af min fantasi så nu er jeg bare en dreng på 10
Jeg har lynende travlt men jeg ta'r den med ro Fantasien, fantasien, fantasien er go'
Jeg brugte lidt mere og fik job på en måne og det var jo sjover' end hjemme i Skaane Nu passer jeg 18 planeter om dagen og netop for mig er det lige sagen
Jeg har lynende travlt men jeg ta'r den med ro Fantasien, fantasien, fantasien er go'
In English: My name is actually Arthur but nobody knows that My mother is an excellent cuckoo clock my father is an old planet
I lived in Malmö 'til I was 50 but I was never quite satisfied there Then I used a little of my imagination so now I'm just a ten-year-old boy
I'm busy as lightning but I take it easy Fantasy, fantasy, fantasy's good
I used a little more and got a job on a moon and that was more fun than in Skaane Here I look after 18 planets a day and for me that's exactly the thing
I'm busy as lightning but I take it easy Fantasy, fantasy, fantasy's good.
#1 Nikmi 19 år siden
Jeg tvivler på jeg er den eneste der kan huske denne børnetime. ? hvad er jeres minder omkring den stortset alle detaljer er gået tabt for mig Kan huske Arthur og Hans Pære havde nummer 42 som jeg senere har lært er en tribute til Hitchhikers guide to the galaxy :P.
også kan jeg huske Planeten jed Joakim og bamse snakkede med den. også var der selvfølige Forlæns og Baglæns Gonyf Gonyf. også kan jeg huske nogetn med en ovn og et dej bjerg O.o også kan jeg selvfølige! huske Arthur's sang :P
#2 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Nikmi 19 år siden
"Mit rigtige navn det er Arthur / men det er der ingen som ved / Min mor er et glimrende kukur / min far er en gammel planet / Jeg bo'de i Malmø til jeg var 50 / men dér blev jeg aldrig helt rigtig tilfreds / Så brugte jeg lidt af min fantasi / så nu er jeg bare en dreng på 10 / Jeg har lynende travlt / men jeg ta'r den med ro / Fantasien, fantasien, fantasien er go' / Jeg brugte lidt mere og fik job på en måne / og det var jo sjover' end hjemme i Skaane / Nu passer jeg 18 planeter om dagen / og netop for mig er det lige sagen / Jeg har lynende travlt / men jeg ta'r den med ro / Fantasien, fantasien, fantasien er go'"
#4 gi-jones 19 år siden
#5 Ikari 19 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/5490/# ;)
#6 McPeter 19 år siden
Tjeck this out:
http://imdb.com/title/tt0320007/
http://imdb.com/title/tt0320007/plotsummary
http://imdb.com/title/tt0320007/trivia
Den dag jeg blev overbevist om at imdb.com var den fedeste side (næste efter filmz og google selvfølgelig) var da jeg fandt denne tekst derinde - både på dansk OG engelsk:
Mit rigtige navn det er Arthur
men det er der ingen som ved
Min mor er et glimrende kukur
min far er en gammel planet
Jeg bo'de i Malmø til jeg var 50
men dér blev jeg aldrig helt rigtig tilfreds
Så brugte jeg lidt af min fantasi
så nu er jeg bare en dreng på 10
Jeg har lynende travlt
men jeg ta'r den med ro
Fantasien, fantasien, fantasien er go'
Jeg brugte lidt mere og fik job på en måne