Så traileren rent tilfældigt på en dvd her den anden dag, og undrede mig over at jeg slet ikke har hørt om den film. Synes for så vidt det virkede ok, men kunne let blive noget letbenet Pearl Harbor gøjl. På den anden side... Så med andre ord: har nogen her set den?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Filmen er ret skidt, kan jeg afsløre. Du går ikke helt galt med din "Pearl Habor"-sammenligning.
Det eneste lidt interessante er, at den omhandler en del af Første Verdenskrig, man sjældent har set på film. Men luftduellerne ligner hinanden og bliver ensformige, og så er CGI-effekterne ikke just prangende. Dialog og obligatorisk kærlighedshistorie er som taget ud af "Pearl Harbor".
#1 gi-jones 18 år siden
#2 duuk74 18 år siden
#3 chandler75 18 år siden
Den var ikke i biografen herhjemme, men udkommer på dvd 25. september. Der skulle gerne komme en anmeldelse på Filmz.
#4 gi-jones 18 år siden
#3: Ok. Den kan allerede skaffes på Blu-ray, men jeg vil væbne mig med tålmodighed og vente på anmeldelsen.
#5 chandler75 18 år siden
Det eneste lidt interessante er, at den omhandler en del af Første Verdenskrig, man sjældent har set på film. Men luftduellerne ligner hinanden og bliver ensformige, og så er CGI-effekterne ikke just prangende. Dialog og obligatorisk kærlighedshistorie er som taget ud af "Pearl Harbor".
Den blev også noget af et flop - kostede $60 mio. og omsatte for $17 mio. på verdensplan: http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=flyboys.ht...
#6 gi-jones 18 år siden